Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 5490 besök totalt |
Så, så... Jag blidde lika illa behandlad:
/Magnus, kanske dags att lägga ner den här rejsa-attityden o sälja ban-projektet då'rå?`?? ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
om du har några IKEA möbler så hoppas jag att du har dem monterade i alla fall. Du har väll inte dem ståendes i karongerna får jag hoppas? "Du är en högblank, mörkblå Alfa Romeo 156, utan en repa i lacken!" _________________ Helena Lindin ![]() |
||||
Du är en bred och stabil arbetshäst, med säker blick för trygghet och komfort. Hederlighet är ett adelsmärke och du snålar inte på kvalitet, men du slösar inte heller pengar på onödigt krimskrams. Som vän står du fast när det blåser. Du vill lösa problemen på djupet, hellre än att bara skrapa på lacken. Akta dig bara så att du inte blir för präktig, lite stänk på kofångaren är bara nyttigt!
I ur och skur är du en typisk blå Volvo V70. Volvo, det går ju inte ![]() _________________ ![]() |
||||
Det blev det Skoda Fabia, Kunde väl i varje fall varit en gul Skoda 130 RS Coupe?
![]() Äh, en test där inget av alternativen genererar Fiat Abarth 1000 Corsa eller Saab Monte Carlo, måste ju ändå vara ett falsarium ![]() ![]() Undar bara t.ex. vem f-n som lägger krut på att tvätta en brukskartong som Alfa 156 ![]() _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
Du älskar strålkastarljusets former och flärd. Vad som ligger bakom är du mindre intresserad av.
![]() ![]() Du är en högblank, mörkblå Alfa Romeo 156, utan en repa i lacken! _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Jag tänkte på det med faktiskt. Låter ypperligt ovanligt, jag har då iaf inte sett någon mörkblå alfa 156, ja trodde alla sådana var vinröda ![]() |
||||
_________________ // Mats Karlsson http://www.matsgarage.com Biltråd 1: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=85101 Biltråd 2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=115095 |
||||
Samma här du! ![]() ![]() Hur svarade ni då??? a-c-c-b-c-b-a-b-b-b-b-a-a-c _________________ Pelle Ahlqvist "If you're in control, you're not going fast enough." // Rufus "Parnelli" Jones |
||||
Går det att drifta en C5? Skulle inte tro det... Det är definitivt nån kallödning i den testen!
_________________ Daniel Sundström Nissan Skyline GT-R R33 -95 Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94 Eagle Talon TSi AWD G1B Aprilia RSV Mille R -02 |
||||
Med det skrivet måste jag erkänna att jag precis stötte på den första Mörblåa 156 i mitt liv... Blank och fin var den, ägdes av en "putsturk" ![]() |
||||
Även jag blev en fransk kombi med knepig fjädring. Citroen C5...
Jag ville ju bli en brutalsnabb omega EVo 500!!! Ja, jag försöker kompensera min späda kroppsbyggnad med att köra stora, åbäkiga oplar...) _________________ Anders Karlsson Opel Commodore GS/E -77 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 5490 besök totalt |