| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLDA: Kompletta uppsättningar OZ Racing Ultraleggera 7x15"
|
1452 besök totalt |
|
SÅLDA: Kompletta uppsättningar OZ Racing Ultraleggera 7x15&
Säljer mina "regnhjul", använda endast 1 tävling, dvs däcken är i mycket gott skick och fälgarna har inte en skråma. De däck som sitter på fälgarna nu är de första och enda som monterats på fälgarna sedan de var nya. Fälg: OZ Racing Ultraleggera 7x15", 4x100 bultdelning, ET37, Vikt 5,4 kg/st om inte minnet sviker. En av de allra lättaste 7x15"-fälgarna som går att köpa. Däck: Yokohama A048 205/50x15 soft gummiblandning. Inskrubbade och och använda ett sprintrace (ca 15 varv) på Ring Knutstorp.
Nypris för komplett uppsättning drygt 12 000 kr. SÅLDA Eventuellt är även "torrhjulen" till salu. Fälgarna är exakt samma som ovan, men har rullat några säsonger. En fälg är något skrapad men de andra är i mycket bra skick. Naturligtvis runda utan konstigheter. Closeup på skrapmärket. Fälgen är tyvärr inte tvättad sedan helgens körning. Samtliga övriga fälgar är i mycket gott skick, helt utan skador.
Däcken på dessa är Toyo Proxies R888 205/50x15 i medium gummiblandning och med gissningsvis ca 40% kvar. Säljes för 6 000 kr + eventuell frakt. Fälgarna monterade på min BMW Cup-bil.
Mvh Johan
EDIT: "Regnhjulen" sålda och jag pga svårigheter att hitta nya fälgar i rätt dimension lugnar jag mig med att sälja det andra setet hjul. _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 BMW 550i Touring E61 Haase DD2 kart NS: 45 varv |
|
Att bara sälja fälgarna kanske kan vara ett alternativ, i alla fall lite längre fram. Helst säljer jag dem som ett set då det innebär minst pyssel för mig med däckkrängning och fler annonser.
Kan tyvärr inte lämna familjen en heldag till för bankörning, så det blir inget Kinnekulle för mig i helgen. Annonsen är nu uppdaterad med bilder på skrapmärket, däckens kondition samt rätt offset/inpressning.
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 BMW 550i Touring E61 Haase DD2 kart NS: 45 varv |
![]() |
SÄLJES
SÅLDA: Kompletta uppsättningar OZ Racing Ultraleggera 7x15"
|
1452 besök totalt |