Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: 6-kolvs + 4-kolvs Alcon bromsokNice price!
1, 2   >>
9181 besök totalt
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
SÄLJES: 6-kolvs + 4-kolvs Alcon bromsokNice price!

Tänkte kolla intresset för dessa bromsok. 6-kolvs Alcon bromsok som är aldrig använda. Vet dock inte riktigt från vilket år dom kommer från då dom är något år gamla. Har alltid legat i sina kartonger så dom är ju inte slitna om vi säger så.

Numren som står dels är instansade i själva bromsoken och sitter på en lapp på sidan:

CAR6340X04ASLL - 4 kolv (lapp)
CAR6346X322ISSL - 4 kolv

CAC8947X207RE - 6 kolvs invändigt
CAR8947X04WSRT - 6-kolvs (lapp)

Lite snabb info om 6-kolvs bromsoken:
Längd: 28cm.
Står 20mm pads, 32.0 disc
Vikt runt 3kg. Vägt med "ögonmått". Ska väga dom mer korrekt!

Kolv storlekarna
44mm
38mm
32mm


Priset för 6 kolvs oken? 7000:- + frakt låter i mina öron som ett bra pris. Tycker ni annorlunda så ge mig gärna ett bud så tar vi det därifrån. Är inte omöjlig på något sätt!


4-kolvsoken info:
Längd: 23 cm.
16mm pads, 9.6 disc
Vikt: runt 2 kg ( vägt med "ögonmått", ska vägas ordentligt )

26mm kolvar

Vet inte riktigt vad mer mått som behövs, men är det något speciellt så hojta till så fixar jag det! Kommer fler/bättre bilder under morgondagen!

Priset för 4-kolvs oken är 4500:- vilket i mina öron är väldigt rimligt. Men är absolut inte omöjlig och självklart kan ett paketpris ordnas! Säljs utan bromsbelägg!

[/img]

_________________
Christofer Heurlin
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
Uppar denna och kör även en prissänkning som gäller fram tills på onsdag 14/7!

6-kolvs oken: 5500:-
4-kolvs oken: 3500:-


Mig når man på 070-4451509, pm eller via mailen: snaps__85@hotmail.com

_________________
Christofer Heurlin
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
Bumpar denna igen då och behåller priset för rejsa medlemmar

_________________
Christofer Heurlin
Citera
900rr
köping
Här sen Dec 2007
Inlägg: 348



bild ??

_________________
Johan Andersson....


det ska gåå fooort..
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
Ska försöka lägga upp fler bilder. Är det något speciellt du vill ha bild på eller?

_________________
Christofer Heurlin
Citera
900rr
köping
Här sen Dec 2007
Inlägg: 348



japp på 6-kolvs oken

_________________
Johan Andersson....


det ska gåå fooort..
Citera
Chic_2009
Anderstorp
Här sen Jun 2010
Inlägg: 382



Även på 4-kolvsoken, tack.

_________________
Hans Fridén

HF Racing
friden.hs@telia.com
Citera
lilltobbe
harbo/uppsala
Här sen Jan 2008
Inlägg: 6



vad är det för nummer på 4-kolvsoken? vill gärna ha en bild på dom

_________________
tobias johansson
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
om ni som vill ha bättre bilder skickar ett pm med mailadress så skickar jag bilder.

Det vill inte riktigt lira med att lägga upp dom här på forumet.

_________________
Christofer Heurlin
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
Bumpelilumpar denna lite då!

_________________
Christofer Heurlin
Citera
froki
kungsbacka
Här sen Jun 2004
Inlägg: 21



hej skulle vilja ha bild på båda oken och artikelnummer hade ju varit bra oxo.

_________________
Patrik olson
Citera
Micke_EVO
Linköping
Här sen Maj 2008
Inlägg: 401



Re:

froki skrev:
hej skulle vilja ha bild på båda oken och artikelnummer hade ju varit bra oxo.


Jag tar gärna samma info. Maila gärna till mikol241(at)gmail.com

_________________
/Mikael Olofsson
Lancia Delta Integrale EVO -91(Såld)
Lancia Delta Integrale EVO -92 Repsol (Projekt)
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
Ska kika om jag hittar ett art nr. Kanske tips på hur det kan se ut?

Har köpt dessa av en polare som tävlar så det är sponsor bromsok. Som jag skrev i första posten så är dom nya fast dom legat ett par år i kartongerna dom kom i.

_________________
Christofer Heurlin
Citera
froki
kungsbacka
Här sen Jun 2004
Inlägg: 21



art nummrena brukar vara ingjutna på de flesta bromsar så någonstans på oken.

lite svårt att göra en bedömning om dom är "köp värdiga" utan artikelnummer eller bilder.

(är dom några år gamla kan det ju också var lite trixit att hitta bromsbelägg)

Men som sagt maila gärna bilder av oken så man åtminstone får se hur dom ser ut

_________________
Patrik olson
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
Står ett ganska långt nr på dom. Kan skriva med det nr och även skicka bilderna jag har när jag sitter på "rätt" dator under morgon dagen!

Froki: skicka din mailadress så får du ett mail också =)

_________________
Christofer Heurlin
Citera
Micke_EVO
Linköping
Här sen Maj 2008
Inlägg: 401



Väntar fortfarande på bilder, nån mer än jag?

_________________
/Mikael Olofsson
Lancia Delta Integrale EVO -91(Såld)
Lancia Delta Integrale EVO -92 Repsol (Projekt)
Citera
froki
kungsbacka
Här sen Jun 2004
Inlägg: 21



ja jag har slutat vänta ;-)

_________________
Patrik olson
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
Ber om ursäkt för detta.

Har haft fullt upp med separation, dödsbo + jobbat som ett arsle men jag drar iväg mail till alla som skickat sin mail ikväll!

_________________
Christofer Heurlin
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
Bumpar denna lite då.

_________________
Christofer Heurlin
Citera
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003
Inlägg: 6929



kan du inte lägga upp bilderna i tråden istället ?

_________________
Kristian Hesselmark
EVO'n S Å L D !
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
Testade men fick det aldrig att funka. Dom var/är förstora.

Men ska försöka under dagen att lägga in på imageshake eller liknande.

Annars kan jag maila över dom (ca 15mb .rar filer) om du är intresserad?

_________________
Christofer Heurlin
Citera
SÄLJES
SÄLJES: 6-kolvs + 4-kolvs Alcon bromsokNice price!
1, 2   >>
9181 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande