| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: 6-kolvs + 4-kolvs Alcon bromsokNice price!
|
9181 besök totalt |
|
Tänkte kolla intresset för dessa bromsok. 6-kolvs Alcon bromsok som är aldrig använda. Vet dock inte riktigt från vilket år dom kommer från då dom är något år gamla. Har alltid legat i sina kartonger så dom är ju inte slitna om vi säger så. Numren som står dels är instansade i själva bromsoken och sitter på en lapp på sidan: CAR6340X04ASLL - 4 kolv (lapp) CAR6346X322ISSL - 4 kolv CAC8947X207RE - 6 kolvs invändigt CAR8947X04WSRT - 6-kolvs (lapp) Lite snabb info om 6-kolvs bromsoken: Längd: 28cm. Står 20mm pads, 32.0 disc Vikt runt 3kg. Vägt med "ögonmått". Ska väga dom mer korrekt! Kolv storlekarna 44mm 38mm 32mm Priset för 6 kolvs oken? 7000:- + frakt låter i mina öron som ett bra pris. Tycker ni annorlunda så ge mig gärna ett bud så tar vi det därifrån. Är inte omöjlig på något sätt! 4-kolvsoken info: Längd: 23 cm. 16mm pads, 9.6 disc Vikt: runt 2 kg ( vägt med "ögonmått", ska vägas ordentligt ) 26mm kolvar Vet inte riktigt vad mer mått som behövs, men är det något speciellt så hojta till så fixar jag det! Kommer fler/bättre bilder under morgondagen! Priset för 4-kolvs oken är 4500:- vilket i mina öron är väldigt rimligt. Men är absolut inte omöjlig och självklart kan ett paketpris ordnas! Säljs utan bromsbelägg! [/img]
_________________ Christofer Heurlin |
||
|
Uppar denna och kör även en prissänkning som gäller fram tills på onsdag 14/7!
6-kolvs oken: 5500:- 4-kolvs oken: 3500:- Mig når man på 070-4451509, pm eller via mailen: snaps__85@hotmail.com _________________ Christofer Heurlin |
||
|
|
||
|
Re:
Jag tar gärna samma info. Maila gärna till mikol241(at)gmail.com _________________ /Mikael Olofsson Lancia Delta Integrale EVO -91(Såld) Lancia Delta Integrale EVO -92 Repsol (Projekt) |
||
|
Ska kika om jag hittar ett art nr. Kanske tips på hur det kan se ut?
Har köpt dessa av en polare som tävlar så det är sponsor bromsok. Som jag skrev i första posten så är dom nya fast dom legat ett par år i kartongerna dom kom i. _________________ Christofer Heurlin |
||
|
art nummrena brukar vara ingjutna på de flesta bromsar så någonstans på oken.
lite svårt att göra en bedömning om dom är "köp värdiga" utan artikelnummer eller bilder. (är dom några år gamla kan det ju också var lite trixit att hitta bromsbelägg) Men som sagt maila gärna bilder av oken så man åtminstone får se hur dom ser ut
_________________ Patrik olson |
||
|
Står ett ganska långt nr på dom. Kan skriva med det nr och även skicka bilderna jag har när jag sitter på "rätt" dator under morgon dagen!
Froki: skicka din mailadress så får du ett mail också =) _________________ Christofer Heurlin |
||
|
Testade men fick det aldrig att funka. Dom var/är förstora.
Men ska försöka under dagen att lägga in på imageshake eller liknande. Annars kan jag maila över dom (ca 15mb .rar filer) om du är intresserad? _________________ Christofer Heurlin |
||
![]() |
SÄLJES
|
9181 besök totalt |