Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2, 3 >> 13804 besök totalt |
2010-07-11 Kinnekulle med snowdragon
Kanonkul dag, kunde vara lite kallare men dumt o klaga! ![]() Stort tack till Matz o Mia! och även till övriga funktionärer för en lyckad dag! _________________ Anton Gruffman Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5 Gatbil: Porsche 996 - Såld http://www.gruffmanracing.com |
||||
Ja det var en helt underbar dag, bilen fungerade kanon, men som sagt, lite svettigt blev det allt, det var en grym timeing, för strax efter 16:00 kom världens skur och det åksade och regnade hela vägen hem, riktigt tur det
![]() Lagom mör i kropp, huvud och armar, blev ca 15mil eller 73varv idag, det är jag nöjd över, var bara urkul helt enkelt ![]() Så får jag väl också tacka Gruffmannarna för korven på lördagkvällen ![]() _________________ Viktor Starkman |
||||
Kopierar från min egen biltråd min "dagsrapport":
Lyckad dag verkligen! Många bilar totalt men allt flöt ju kanon hela dagen ![]() _________________ ![]() |
||||
Jag stämmer in i kören..kanon arr ( som vanligt ) mycket kör tid ( som vanligt )
väldigt varmt var det ![]() den gamle glassätarbilen gick som ett urverk..vattentemp dryga 80 och oljetemp aldrig över 120 bara tanka o köra ![]() lika bra att signa på för september direkt TACK ![]() _________________ Peter Börjesson Pegasus 7+ Zetec 2.0 Dunnel option 1 |
||||
Samma här, kan bara tycka att det var bättre än kanonbra!!!
![]() Bilen höll hela vägen utan större problem än en framskärm som vinkade lite diskret.... lätt fixat med hjälpsamma depågrannar! Bifogar bild från vår "depåhörna". Nytt rekord i dag, det tog nog inte mer än 10 minuter innan vi fått till zigenarlägerlooken ![]() ![]() _________________ Stefan Båging ---------------- BMW 328is -90 BMW Cup #42, Ganska mattsvart... ![]() |
||||
Några korta filmer från idag: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
_________________ ![]() |
||||
Tack Snowdragon, alla funktionärer, härligt rejsafolk och SWRfolk
![]() ![]() Filmtajm! http://www.vimeo.com/13252656 http://www.vimeo.com/13252974 _________________ I.n.g.3.m.a.r O.1.s.s.o.n ![]() |
||||
Tackar alla för en trevlig dag och kväll före.. Det var underhållande på många sätt. (Fast störtskuren norr om Mariestad valde jag att stanna och vänta ut.)
I väntan på dagens bilder kommer några händelser från kvällen före. Gruffman förbereder för öppnandet av korvserveringen. Goda korvar är det. ![]() ![]() Nej, det är inget fel på korven. Anders är bara koncentrerad på annat... ![]() I samlad bönestund till banguden... ![]() ![]() _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||
Re:
10m bogserlina skulle behövas ibland... ![]() Kameran ljuger allt lite, det lutar mycket mer där ![]() |
||||
Re:
Midnattsbön ![]() Tack till alla som har hjälpt till för att ni gjorde det till ett lyckat event! Ber om ursäkt till er jag inte hann att åka med elller hjälpa ![]() En liten extra instruktörsursäkt till våra vänner med den gula stuttgartprOpellern. ![]() Tack alla som kom, ni gör det lätt för oss att ha ett bra event ![]() ![]() Hjärtligt välkomna 4 september också! _________________ Matz Olli 0702-263604 Fluffen en gammal grön compact |
||||
Re:
Vad blev det för tider? //Alex _________________ A1exander Wi1borg M2 F87 Competition + 1M E82 + iD4 Sodi DD2 |
||||
_________________ Vidar Steen |
||||
Tack för en bandag utan " snow " på banan. Fint arr. Och väl sammanhållt av Er.
![]() Min däckskord höll hela vägen hem 38 mil. Behövde bara skära bort gummislasör en gång på vägen. Vi ses snart igen med nytt frächt gummi. ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
tackar för alla tjusiga bilder och filmer..det är "lätt" att hålla igång dessa event med så härliga och poistiva deltagare..
![]() vi lovar dessutom lite små finjusteringar med skyltning osv till den 4 september, allt för att få dagen att löpa ännu smidigare.. vi kan nog hitta 20-25 minuters mer körtid om vi sätter in lite extra info till "kursdeltagarna" och lite mer info i pit/fastlane skall också ordnas. Denna härliga blandning på bilar/människor (stora och små) gör träffen till ett slags "big apple" och det värmer i mitt motorhjärta, fantastiskt att få del av alla härliga personer och bilar. Att ge kidsen ett par varv under säkra former i ERCup racern är så jäkla kul.. ![]() (jag försöker föreställa mig hur jag hade upplevt det i mellanstadie åldern) ![]() \matz _________________ Matz Olli 0702-263604 Fluffen en gammal grön compact |
||||
Re:
Ha ha Lennart, vi trodde inte du skulle ta dej hem ![]() Vi ses! ![]() |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2, 3 >> 13804 besök totalt |