| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Delar 318is -90
|
1744 besök totalt |
|
Plockade isär den här bilen för ca 2 år sedan. Finns mycket delar som är till salu. Det är bud som gäller fram till jag har satt en prislista i tråden. Det jag har använt från den är motor, växellåda och framlyktor samt nedre frontplåt med is-läpp. Allt annat är till salu och finns att hämta i Gävle. Ev går det att lösa så det kommer med till BMWSC träffar. Framvagnen och bakvagnen har jag lossat som kompletta delar. Kan fås bild om det önskas. (Karossen står på skroten helt nedplockad inkl takluckan. Den var rätt trött i golv och bakre hjulhus.)
_________________ Niclas Stolt Banbil: BMW 318IS -90 *såld* |
|
Ingen som är intresserad av delar?
Finns inredning, huv, dörrar, baklucka, rutor, m-ratt, stolar , baksäte, dörrsidor mm. Komplett framvagn inkl bromsar och 51mm fjäderben. Komplett bakvagn inkl bromsar mm. Bilder kan mailas vid intresse. Jag har planer att åka på BMWSC när de är på gelleråsen i höst så delar kan tas med dit. Har även 16" AZEV fälgar med skapliga sommardäck. _________________ Niclas Stolt Banbil: BMW 318IS -90 *såld* |
|
Du har ju black edition lister på bilen, nog rätt eftertraktat bland en del... har för mej att det är skitdyrt att köpa nytt, sätt ut det under PPF vetja! om det inte hängde med till skroten förstås...
Mvh Frederik _________________ Frederik Svensson https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=46336 BMW 320IK-88 E30 sommarbil BMW 120i-09 E81 vardagsbil |
![]() |
SÄLJES
|
1744 besök totalt |