| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
2010-08-02 Prova på, Sviestad.
|
5650 besök totalt |
|
Första semesterdagen, bilen är fullt fungerande sen ett bra tag, så det skall mycket till om inte det bruna eländet är på plats. Vilka gör mig sällskap? _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
|
Det kanske skulle vara något att testa Mercan på, iofs har jag inte fått rdäcken på fälg, någon hel drivaxel monterad eller motorn inkörd... men vad skulle kunna gå fel?
Finns det mer info om träffen? _________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||
|
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
|
Vill gärna komma ner på detta.
Bara tid och pengar finns på måndag så kommer jag... |
||
|
Skulle vara kul att komma ner, men jag kan inte gärna smita efter lunch första dan på jobbet efter semestern... Lite moral får man lov att visa upp...
Får bli vid nå't senare tillfälle.
|
||
|
Planerat att dyka upp för årets sviesta premiär om jag hinner få mina nya bromsbelägg, annars blir det ett kort pass innan det blir metall mot metall
.
_________________ Daniel Ollikkala 200sx rs13 - Mantorp 1:34.56 (2011) Sviestad 1:05.15 (2012) Honda Civic Type-R - Mantorp 1:34.293 (2018) Sviestad 1:05.67 (2019) |
||
|
Tänkte komma och lufta M3:an, den har fått vila länge nu... Vi hade ju kul på Sviesta med lms i våras!
Den är förresten till salu: http://www.blocket.se/sodermanland/B så är nån i närheten intresserad kan den ses och ev. upplevas då/där... _________________ Mattias Andersson Tävlat i Clubmanserien, SPVM i en Phantom S21, vinnare 2018 + 2020 Tidigare Porsche 968, Vinnare 2014 + 2016 i Modsport klass 1 |
||
|
...om ändå lite fler kände så för denna underbara bil... Bästa kompromiss jag haft mellan bana/gata/få med ungar
_________________ Mattias Andersson Tävlat i Clubmanserien, SPVM i en Phantom S21, vinnare 2018 + 2020 Tidigare Porsche 968, Vinnare 2014 + 2016 i Modsport klass 1 |
||
|
Är det nån som vet om man skulle/har asfalterat om banan? Hört nåt om att det skulle göras.
Mattias A: Du får hålla din m3:a borta från mig..!! Jag är så grymt sugen på en limo...
_________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||
Ser ut som regnet slutar framåt kvällen... frågan är bara hur sent?? Aja, det är kul i det blöta också. (i alla fall med bakhjulsdrivet )
_________________ Mattias Andersson Tävlat i Clubmanserien, SPVM i en Phantom S21, vinnare 2018 + 2020 Tidigare Porsche 968, Vinnare 2014 + 2016 i Modsport klass 1 |
||
|
Re:
Har du någon ledig passagerarplats i bilen? Kompisen jag ska åka in och kolla med, är inte 100% säker på om han kunde komma loss. . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
![]() |
Inför träffar
|
5650 besök totalt |