Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 35445 besök totalt |
Re:
Låter under rådande omständigheter som en god ide ![]() Du är ju trots allt anmäld & knutan är inte direkt den mest motorkrävande banan så hinka i 318is motor & kom & jaga M3:or ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||
Har precis gjort om masterstarter listorna lite och såg att du var med i M/Turboklassen
Jag flyttade ner dig till standard klassen så nu är det bara att sätta igång och portera tillbaka! Jag har en halvdag ledig imorrn och hjälper gärna till med det jag kan, Ring mig Henrik! ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Problemet är att jag är i USA till den 11:e men vem vet, kanske Henrik har en glad överaskning till mig när jag kommer hem. Sen får han gärna montera tillbaka S50:n igen tills nästa icke BMW SC-banträff.. ![]() _________________ ![]() BMW 120d BMW M3 E92 |
||||||
Re:
Det bästa hade ju varit om ni i samband med bytet hade kunnat smälla i nya högkomp-kolvar, porta toppen, större ventiler, större spridare, torrsump, extraktorgrenrör, vassa kammar, kolfiberinsug, bredbandslambda, etanolkonvertera, borra upp och stroka lite så man kommer upp i liknande effekt som innan och kan slinka igenom besiktningen... ![]() _________________ ![]() BMW 120d BMW M3 E92 |
||||||
Re:
Är det inte enklare att skaffa en S42? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
http://www.race-cars.com/engsales/ot
!!!! ^^^^ Alla ser ju att det är en 318is motor som har blivit målad! _________________ timmy1701 BMW Z3 2.8 Coupé 1999 BMW 325D Touring 2008 |
||||||
Re:
Visst! Är i San Fransisco just nu så"ge mig bara lite vägvisning ![]() _________________ ![]() BMW 120d BMW M3 E92 |
||||||
Re:
![]() ![]() om intresse finnes ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||
Re:
Nnng... Det går inte en dag utan att jag saknar det stället! Har du varit ute på Alcatraz? om inte, köp biljetter och åk ut och ta en rundtur! Ha det så trevligt där över och hälsa Fia! |
||||||
Re:
Nja.. jag är lite kär i S50 och vi har mycket kvar att göra ihop, men tack ändå ![]() _________________ ![]() BMW 120d BMW M3 E92 |
||||||
Re:
Tyvärr var det skitväder öch kallt som fan så vi nöjde oss med att ta en tur ut till Fishermans wharf och Pier 39. Vägarna norr om stan däremot.. Ojojoj! Som jag saknade något ordentligt att köra. Vi blev omkörda av en vit Carrera GT och jag gjorde mitt bästa för att hänga på med rutorna nere för att höra sången.. Hyrbilen har 252 hp och ligger hyfsat på vägen så några sekunder av lycka fick jag ![]() Nu är det dags att sova och imorgon blir det Newport Beach, LA ![]() _________________ ![]() BMW 120d BMW M3 E92 |
||||||
Re:
Ett gott råd! Tänk lite längre än näsan räcker. Vilka blir konsekvenserna om det sker en olycka och bilen inte är gatlegal? Både för föraren och den som råkar illa ut. Tycker Du borde lufta Dina åsikter på nåt annat ställe (kanske mackens dass i Vilhelmina). ![]() _________________ Anders Regnell Gatbil: Skoda Superb Eleg Kombi TDi DSG Kulbil: Miata MX5 -95 |
||||||
Alla har väl rätt att tycka, vad man vill? Dock måste du inte tycka likadant, det är väl vad forum är till för? att bla. tycka till om saker. Inte så impad över ditt inlägg och tycker vi skall försöka hålla en vänskaplig ton oavsett om vi ser saker i olika nyanser.
![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
För min egen del så orsakar nog min helt gatlegala X5:a med tjänstevikt på 2200 kg mer skada än vad E30:n gör. Riskerna finns där med bankörning vare sig alla är gatlegala eller ej. För övrigt är "Lillen" välkommen att lufta sina åsikter hur mycket han vill i min tråd. ![]() _________________ ![]() BMW 120d BMW M3 E92 |
||||||
Re:
Skitsnack kallar jag ditt inlägg. ok jag åker inte BMW som en del andra. Men träffar åker jag på hur som helst. Måste säga att många i BMWSC verkar grymt dryga och helt utan känsla. Alla tänkar man haft på att skaffa en BMW för banåka känns långt borta. Det är ju helt befängt att tro som ni att man når ut till folk genom det sätt ni för fram era åsikter. Med din text ovan så räknas du till skithögarna på rejsa helt klart. ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
Re:
Nu har ni glömt punkt 5 här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Lillen: Jag antar att du aldrig har varit på en BMWSC-träff? Jag har i alla fall svårt att tänka mig en bättre banarrangör och jag har fått många goda vänner där genom åren. Så att uttrycka sig på det där viset går bort för min del. Nu diskuterar vi bilen i den här tråden istället. Mvh fredsmäklaren Sören ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Re:
Såja... Nu tar vi det lite lugnt... ![]()
![]() |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 35445 besök totalt |