Har 6st Toyo däck liggandes. Samtliga däck har varit nya under året och 4 utav däcken har riktigt gott om mönster kvar.
Skick, se bilder.
Finns bara bilder på 4 utav däcken då dom två övriga ej var tillgängliga för foto. Dock är dom likvärdiga däcken på bild nr2, om inte lite bättre t.om
Pris: 2000:- eller bud.
[img] [/img]
_________________ Alexander Pfister
Söder
Halmstad
Här sen Jan 2003
Inlägg: 553
05 Aug 2010 22:51
1500:- Kan skickas??
_________________ Daniel Söderström
Scuderia Motori Sud
Alfa 155V6 & 2,0ts 5-papp+rejsers
Alfa 75 TS -89 Lekbil
Önos Osäkert!!
Pfister
Alingsås
Här sen Jun 2005
Inlägg: 374
Trådstartare
06 Aug 2010 05:56
1500:- är ett bud, vi avvaktar lite.
om det blir aktuellt, så visst kan dom skickas.
_________________ Alexander Pfister
Pilliam
Stockholm
Här sen Okt 2009
Inlägg: 13
06 Aug 2010 19:58
1600 då
_________________ William Schöld
Dennis W
Hasslö/Karlskrona
Här sen Apr 2005
Inlägg: 2
Ny på att skriva inlägg i forumet
07 Aug 2010 05:29
1700 men dom måste skickas,
_________________ Dennis Wattrup
Pfister
Alingsås
Här sen Jun 2005
Inlägg: 374
Trådstartare
07 Aug 2010 08:44
Har ett bud på 1700:- från en kille som PM:a igår, han kommer att höra av sig under dagen gällande om han skall ha dom eller ej. Skall han inte ha dom får du dom för 1700:-, och jag kan skicka dom naturligtvis.
_________________ Alexander Pfister
Pilliam
Stockholm
Här sen Okt 2009
Inlägg: 13
07 Aug 2010 18:44
1800:- hur många mm är det kvar?
_________________ William Schöld
Pfister
Alingsås
Här sen Jun 2005
Inlägg: 374
Trådstartare
08 Aug 2010 12:04
Re:
Pilliam skrev:
1800:- hur många mm är det kvar?
1800:- är redan bjudet
Vet inte exakt mm men du får en ungefärlig uppfattning genom att titta på bilderna. 4 Utav däcken är riktigt bra.
_________________ Alexander Pfister
Pilliam
Stockholm
Här sen Okt 2009
Inlägg: 13
08 Aug 2010 12:46
om du höftar mm? på ett ungefär bara, jag har svårt att bedömma på bilderna..
1900 om det är ok mönster
_________________ William Schöld
Pfister
Alingsås
Här sen Jun 2005
Inlägg: 374
Trådstartare
08 Aug 2010 14:33
Re:
Pilliam skrev:
om du höftar mm? på ett ungefär bara, jag har svårt att bedömma på bilderna..
1900 om det är ok mönster
Jag kan tänka mig ca 1½-2 mm mindre än nya. 2000 är högsta budet just nu.