Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Beg. Toyo R888GG 195/50-15
1545 besök totalt
Pfister
Alingsås
Här sen Jun 2005
Inlägg: 374


Trådstartare
SÄLJES: Beg. Toyo R888GG 195/50-15

Har 6st Toyo däck liggandes. Samtliga däck har varit nya under året och 4 utav däcken har riktigt gott om mönster kvar.
Skick, se bilder.
Finns bara bilder på 4 utav däcken då dom två övriga ej var tillgängliga för foto. Dock är dom likvärdiga däcken på bild nr2, om inte lite bättre t.om

Pris: 2000:- eller bud.

[img] [/img]

_________________
Alexander Pfister
Citera
Söder
Halmstad
Här sen Jan 2003
Inlägg: 553



1500:- Kan skickas??

_________________
Daniel Söderström
Scuderia Motori Sud
Alfa 155V6 & 2,0ts 5-papp+rejsers
Alfa 75 TS -89 Lekbil
Önos Osäkert!!
Citera
Pfister
Alingsås
Här sen Jun 2005
Inlägg: 374


Trådstartare
1500:- är ett bud, vi avvaktar lite.

om det blir aktuellt, så visst kan dom skickas.

_________________
Alexander Pfister
Citera
Pilliam
Stockholm
Här sen Okt 2009
Inlägg: 13



1600 då

_________________
William Schöld
Citera
Dennis W
Hasslö/Karlskrona
Här sen Apr 2005
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


1700 men dom måste skickas,

_________________
Dennis Wattrup
Citera
Pfister
Alingsås
Här sen Jun 2005
Inlägg: 374


Trådstartare
Har ett bud på 1700:- från en kille som PM:a igår, han kommer att höra av sig under dagen gällande om han skall ha dom eller ej. Skall han inte ha dom får du dom för 1700:-, och jag kan skicka dom naturligtvis.

_________________
Alexander Pfister
Citera
Pilliam
Stockholm
Här sen Okt 2009
Inlägg: 13



1800:- hur många mm är det kvar?

_________________
William Schöld
Citera
Pfister
Alingsås
Här sen Jun 2005
Inlägg: 374


Trådstartare
Re:

Pilliam skrev:
1800:- hur många mm är det kvar?


1800:- är redan bjudet
Vet inte exakt mm men du får en ungefärlig uppfattning genom att titta på bilderna. 4 Utav däcken är riktigt bra.

_________________
Alexander Pfister
Citera
Pilliam
Stockholm
Här sen Okt 2009
Inlägg: 13



om du höftar mm? på ett ungefär bara, jag har svårt att bedömma på bilderna..

1900 om det är ok mönster

_________________
William Schöld
Citera
Pfister
Alingsås
Här sen Jun 2005
Inlägg: 374


Trådstartare
Re:

Pilliam skrev:
om du höftar mm? på ett ungefär bara, jag har svårt att bedömma på bilderna..

1900 om det är ok mönster


Jag kan tänka mig ca 1½-2 mm mindre än nya. 2000 är högsta budet just nu.

_________________
Alexander Pfister
Citera
Michael Bäck
Sverige
Här sen Aug 2003
Inlägg: 8579



R888 har 5mm som nya

_________________
Michael Bäck

BMW 328is -84 BmwCup #50

Citera
Pilliam
Stockholm
Här sen Okt 2009
Inlägg: 13



2100

_________________
William Schöld
Citera
Pfister
Alingsås
Här sen Jun 2005
Inlägg: 374


Trådstartare
TA BORT

SÅLDA

_________________
Alexander Pfister
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Beg. Toyo R888GG 195/50-15
1545 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande