Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
-SÅLT-
2884 besök totalt
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004
Inlägg: 146


Trådstartare
-SÅLT-

-SÅLT-

_________________
Anders Eggelind
Citera
Rompa
Sthlm/ Tungelsta
Här sen Apr 2008
Inlägg: 149



*4st lösa R-däck, Pirelli Pzero Corsa 235/40-18, nästan allt mönsterdjup kvar fast gammalt datum; perfekt för gata


kan man få ett TPC-pris Eggelind?

jag ahr en bild på din bil från kinnekulle bredvid räcket, kan ja mms:a den till dig?

_________________
Ronnie Jansson

Mitsubishi Evo9 : http://www.garaget.org/?car=160515
Citera
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004
Inlägg: 146


Trådstartare
Re:

Rompa skrev:
*4st lösa R-däck, Pirelli Pzero Corsa 235/40-18, nästan allt mönsterdjup kvar fast gammalt datum; perfekt för gata


kan man få ett TPC-pris Eggelind?

jag ahr en bild på din bil från kinnekulle bredvid räcket, kan ja mms:a den till dig?


Du har pm...

_________________
Anders Eggelind
Citera
Justus
Stockholm
Här sen Jul 2005
Inlägg: 82



om du ska dela paketet är jag intresserad av 4st. Lite beroende av vad det är för centrumhål. 65,1mm?

mvh Justus

_________________
Justus Harling

Fiat 500 -69
Alfa 159 SW -07
Citera
Golf_Fanatic
Järna/Södertälje
Här sen Feb 2006
Inlägg: 57



Jag är också intresserad av pris på dom lösa Pirelli Pzero Corsa 235/40-18
Mvh Micke

_________________
Mikael Blomqvist
Citera
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004
Inlägg: 146


Trådstartare
De lösa Corsadäcken är nu sålda.
Nytt paketpris!
(fälgarna har 65.1mm centrumhål)
mvh
Anders

_________________
Anders Eggelind
Citera
Justus
Stockholm
Här sen Jul 2005
Inlägg: 82



Lite häftigt med 8 fälgar även om priset är rätt...
Ingen som behöver fyra så vi kan splitta?

mvh Justus

_________________
Justus Harling

Fiat 500 -69
Alfa 159 SW -07
Citera
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004
Inlägg: 146


Trådstartare
Re:

Justus skrev:
Lite häftigt med 8 fälgar även om priset är rätt...
Ingen som behöver fyra så vi kan splitta?

mvh Justus


Kan väl dela upp dem i två uppsättningar, men delar inte på däck o fälg än.
mvh
Anders

_________________
Anders Eggelind
Citera
Justus
Stockholm
Här sen Jul 2005
Inlägg: 82



Perfekt, tar en uppsättning med däck.

PM:a mig detaljer hur du vill lösa betalning frakt etc.
Är utomlands just nu men bör vara hemma i morgon kväll.

mvh Justus

_________________
Justus Harling

Fiat 500 -69
Alfa 159 SW -07
Citera
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004
Inlägg: 146


Trådstartare
Re:

Justus skrev:
Perfekt, tar en uppsättning med däck.

PM:a mig detaljer hur du vill lösa betalning frakt etc.
Är utomlands just nu men bör vara hemma i morgon kväll.

mvh Justus


Jag skickar pm.

_________________
Anders Eggelind
Citera
Boostaholic
Norge
Här sen Aug 2008
Inlägg: 169



Hej !

Finns nu 4 stk r-dekk som henger med en väcka på Ringen + tur/retur at köpa lösa, hva för datum har dessa ?? Skicka gärna PM

Mvh

Martin Glenne

_________________
Martin Glenne - E30 325 - 8.18 BTG
Citera
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004
Inlägg: 146


Trådstartare
Re:

Boostaholic skrev:
Hej !

Finns nu 4 stk r-dekk som henger med en väcka på Ringen + tur/retur at köpa lösa, hva för datum har dessa ?? Skicka gärna PM

Mvh

Martin Glenne


Hej
Förstår inte vad du menar...?
mvh
Anders

_________________
Anders Eggelind
Citera
farsan
Hunnebostrand
Här sen Nov 2007
Inlägg: 176



Han undrar (nog) om det finns 4st däck lösa som funkar fram o tillbaks till Nurnberg+ en vecka där, samt när dom e tillverkade

_________________
Andreas Schönemann
Citera
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004
Inlägg: 146


Trådstartare
Re:

farsan skrev:
Han undrar (nog) om det finns 4st däck lösa som funkar fram o tillbaks till Nurnberg+ en vecka där, samt när dom e tillverkade


ok
Finns inga lösa däck kvar, alla däcken som sitter på fälgarna har ca 4mm kvar.
Hoppas det var svar på frågan jag inte förstod?
Har uppdaterat i annonsen också.
mvh
Anders

_________________
Anders Eggelind
Citera
sotam
Malmö
Här sen Aug 2010
Inlägg: 64



Hej
Vet du vad en fälg väger, med resp utan däck?

_________________
Mato Saric
Citera
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004
Inlägg: 146


Trådstartare
Re:

sotam skrev:
Hej
Vet du vad en fälg väger, med resp utan däck?


Mätt med digital badrumsvåg blev medianvärdet 9,4kg för fälg, och 18,4kg för fälg med däck.
mvh
Anders

_________________
Anders Eggelind
Citera
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004
Inlägg: 146


Trådstartare
Nytt paketpris!

mvh
Anders

_________________
Anders Eggelind
Citera
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004
Inlägg: 146


Trådstartare
upp

_________________
Anders Eggelind
Citera
SÄLJES
-SÅLT-
2884 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande