|
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004
Inlägg: 146
Trådstartare

24 Aug 2010 11:10
Senast ändrad av Anders Eggelind, 17 Mar 2011 13:58, ändrad totalt 4 gånger
-SÅLT-
-SÅLT-
_________________ Anders Eggelind
|
Rompa
Sthlm/ Tungelsta
Här sen Apr 2008
Inlägg: 149

25 Aug 2010 20:15
*4st lösa R-däck, Pirelli Pzero Corsa 235/40-18, nästan allt mönsterdjup kvar fast gammalt datum; perfekt för gata
kan man få ett TPC-pris Eggelind?
jag ahr en bild på din bil från kinnekulle bredvid räcket, kan ja mms:a den till dig?
|
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004
Inlägg: 146
Trådstartare

26 Aug 2010 12:06
Re:
| Rompa skrev: | *4st lösa R-däck, Pirelli Pzero Corsa 235/40-18, nästan allt mönsterdjup kvar fast gammalt datum; perfekt för gata
kan man få ett TPC-pris Eggelind?
jag ahr en bild på din bil från kinnekulle bredvid räcket, kan ja mms:a den till dig? |
Du har pm...
_________________ Anders Eggelind
|
Justus
Stockholm
Här sen Jul 2005
Inlägg: 82

29 Aug 2010 17:47
om du ska dela paketet är jag intresserad av 4st. Lite beroende av vad det är för centrumhål. 65,1mm?
mvh Justus
_________________ Justus Harling
Fiat 500 -69
Alfa 159 SW -07
|
Golf_Fanatic
Järna/Södertälje
Här sen Feb 2006
Inlägg: 57

29 Aug 2010 18:03
Jag är också intresserad av pris på dom lösa Pirelli Pzero Corsa 235/40-18
Mvh Micke
_________________ Mikael Blomqvist
|
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004
Inlägg: 146
Trådstartare

29 Aug 2010 19:16
De lösa Corsadäcken är nu sålda.
Nytt paketpris!
(fälgarna har 65.1mm centrumhål)
mvh
Anders
_________________ Anders Eggelind
|
Justus
Stockholm
Här sen Jul 2005
Inlägg: 82

29 Aug 2010 21:20
Lite häftigt med 8 fälgar även om priset är rätt...
Ingen som behöver fyra så vi kan splitta?
mvh Justus
_________________ Justus Harling
Fiat 500 -69
Alfa 159 SW -07
|
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004
Inlägg: 146
Trådstartare

30 Aug 2010 20:57
Senast ändrad av Anders Eggelind, 17 Mar 2011 14:00, ändrad totalt 1 gång
Re:
| Justus skrev: | Lite häftigt med 8 fälgar även om priset är rätt...
Ingen som behöver fyra så vi kan splitta?
mvh Justus |
Kan väl dela upp dem i två uppsättningar, men delar inte på däck o fälg än.
mvh
Anders
_________________ Anders Eggelind
|
Justus
Stockholm
Här sen Jul 2005
Inlägg: 82

30 Aug 2010 21:56
Perfekt, tar en uppsättning med däck.
PM:a mig detaljer hur du vill lösa betalning frakt etc.
Är utomlands just nu men bör vara hemma i morgon kväll.
mvh Justus
_________________ Justus Harling
Fiat 500 -69
Alfa 159 SW -07
|
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004
Inlägg: 146
Trådstartare

31 Aug 2010 21:28
Re:
| Justus skrev: | Perfekt, tar en uppsättning med däck.
PM:a mig detaljer hur du vill lösa betalning frakt etc.
Är utomlands just nu men bör vara hemma i morgon kväll.
mvh Justus |
Jag skickar pm.
_________________ Anders Eggelind
|
Boostaholic
Norge
Här sen Aug 2008
Inlägg: 169

02 Sep 2010 14:47
Hej !
Finns nu 4 stk r-dekk som henger med en väcka på Ringen + tur/retur at köpa lösa, hva för datum har dessa ?? Skicka gärna PM
Mvh
Martin Glenne
_________________ Martin Glenne - E30 325 - 8.18 BTG
|
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004
Inlägg: 146
Trådstartare

02 Sep 2010 15:38
Re:
| Boostaholic skrev: | Hej !
Finns nu 4 stk r-dekk som henger med en väcka på Ringen + tur/retur at köpa lösa, hva för datum har dessa ?? Skicka gärna PM
Mvh
Martin Glenne |
Hej
Förstår inte vad du menar...?
mvh
Anders
_________________ Anders Eggelind
|
farsan
Hunnebostrand
Här sen Nov 2007
Inlägg: 176

02 Sep 2010 20:02
Han undrar (nog) om det finns 4st däck lösa som funkar fram o tillbaks till Nurnberg+ en vecka där, samt när dom e tillverkade
_________________ Andreas Schönemann
|
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004
Inlägg: 146
Trådstartare

06 Sep 2010 12:00
Re:
| farsan skrev: | Han undrar (nog) om det finns 4st däck lösa som funkar fram o tillbaks till Nurnberg+ en vecka där, samt när dom e tillverkade  |
ok
Finns inga lösa däck kvar, alla däcken som sitter på fälgarna har ca 4mm kvar.
Hoppas det var svar på frågan jag inte förstod?
Har uppdaterat i annonsen också.
mvh
Anders
_________________ Anders Eggelind
|
sotam
Malmö
Här sen Aug 2010
Inlägg: 64

06 Sep 2010 19:29
Hej
Vet du vad en fälg väger, med resp utan däck?
_________________ Mato Saric
|
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004
Inlägg: 146
Trådstartare

06 Sep 2010 19:57
Re:
| sotam skrev: | Hej
Vet du vad en fälg väger, med resp utan däck? |
Mätt med digital badrumsvåg blev medianvärdet 9,4kg för fälg, och 18,4kg för fälg med däck.
mvh
Anders
_________________ Anders Eggelind
|
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004
Inlägg: 146
Trådstartare

14 Sep 2010 16:43
Nytt paketpris!
mvh
Anders
_________________ Anders Eggelind
|
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004
Inlägg: 146
Trådstartare

25 Sep 2010 22:23
upp
_________________ Anders Eggelind
|
|