Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 10985 besök totalt |
Svenskafton den 11/9 på Lindenhof --- >(och Pisten den 10
Kikar lite i kalendern och inser att vi är en bunke folk nere på NS en bit in i september. Banan håller öppet hela lördagen den 11/9 och sedan är det stängt till förmån för oldtimers på söndagen. Detta låter som ett ypperligt tillfälle att svinga ett par bägare gemensamt och ljuga om dagens eskapader, eller varför inte jämföra lite loggar för dom som gillar sånt ![]() Personligen gillar jag Lindehof mer än Pisten som enligt mig är lite hypat men jag är såklart flexibel i frågan. Jag tar mig iallafall friheten att rösta för en gemensam middag på Lindehof och sedan ser man hur kvällen ter sig. Vad säger den stora massan om detta? Det viktiga är för mig inte var och hur utan att det blir av! Mitt förslag i klartext: Lindenhof den 11/9 klockan 20.00, jag kommer att boka bord för 10 pers så fort jag kommer ner så ser vi om det räcker... Antagligen kommer herr Eklund att skeppa runt någon lokal odrickbar obstlser och dödliga Habanerochips om han vågar komma, kommer herr Kjellsson ner får vi kanske sen en repris på hans plattvändarkunskaper bredvid öltappen, flörtar vi lite med Renate kanske hon blandar till vår specialare B258, inte för jag minns vad den innehöll men den funkade ![]() Fyll gärna på i tråden om det är intressant så försöker jag prata lite snällt med Renate så vi få plats. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Vet inte vad som har hänt med tyskarna men jag skickade mail till Renate på Lindenhof idag och bokade bord för 15 pers. Vad hände, jo jag fick svar!!! så nu är det avklarat, först till kvarn får först halsa..
![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
Lindenhof 9-11, + ett gäng B258 vad kan gå fel? ![]() ![]() _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||
Inget kan gå fel, det kan bli bra eller jävligt bra bara..
Johan S Tobbe J? David E? Volvomaffia1 Volvomafia2 Volvomaffia3 Volvomaffia4 Volvomaffia5 Volvomaffia6 Volvomafia7 75% av platserna redan bokade, det enda som inte ser bra ut är att märkesfördelningen är åt helskotta fel. 70% Volvo 20% Bimmer 10% Wolksvagen deluxe Hade varit skoj om vi blir ännu fler folks, bara fyll på med namn!! _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Härligt! sen är det bara för er andra att haka på nu oxå, tvinga oss inte sitta i en voilvomajoritet en hel kväll
![]() Johan S Tobbe J? David E? Volvomaffia1 Volvomafia2 Volvomaffia3 Volvomaffia4 Volvomaffia5 Volvomaffia6 Volvomafia7 Michael Sjösgärd _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Hmm... Missat detta...
Har inte riktigt koll på vad vi tänkt göra på lördagkvällen, men kanske hakar Nicke och jag också på... Vifårse... ![]() |
||||
Re:
6 st blev vi tydligen. Johan S Tobbe J? David E? Fredrik (Volvomaffia1) Erik (Volvomafia2) Mattias (Volvomaffia3) Anton (Volvomaffia4) Robert (Volvomaffia5) Martin (Made) (Är väll ingen riktig volvonörd men han åker ju volvo till vardags) Michael Sjösgärd _________________ Fredrik Ringhald ![]() |
||||
Re:
Det är mycket kanske mer er 2 ![]() ![]() Johan S Tobbe J? David E? Fredrik (Volvomaffia1) Erik (Volvomafia2) Mattias (Volvomaffia3) Anton (Volvomaffia4) Robert (Volvomaffia5) Martin (Made) (Är väll ingen riktig volvonörd men han åker ju volvo till vardags) Michael Sjösgärd Lars Falk (skall trugas lite först) Niklas Falk (skall trugas lite först) _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
Det är ju svårt att veta när man inte har koll... ![]() Men lite trugning är ju aldrig fel... ![]() |
||||
Hej.
Rolig idé jag kommer ner med 3 vänner Robert Pentén Erik Kindell Martin abrahamnsson och eriks pingla logga something something ![]() först till kvar med platserna ? =) _________________ Robert Pentén 7:53 BTG 996 Turbo X50 997 Gt3 CS MK1 997 Gt3 CS MK2 993 C2 ombyggd för bana 993 C2 gatbil Ferrari 430 Scuderia BMW 325i E90 för VLN |
||||
Johan S
Tobbe J? David E? Fredrik (Volvomaffia1) Erik (Volvomafia2) Mattias (Volvomaffia3) Anton (Volvomaffia4) Robert (Volvomaffia5) Martin (Made) (Är väll ingen riktig volvonörd men han åker ju volvo till vardags) Michael Sjösgärd Lars Falk ( vill trugas lite först) Niklas Falk (vill trugas lite först) Robert Pentén EriC Kindell EriCs pingla Martin abrahamnsson Härligt med mer folk, nu är vi så pass många att det blir riktigt skoj det känner jag på mig ![]() Jag tror jag mailar Renate och ber om bord till 20 pers, sväller på rätt bra här. Dom där Falkkillarna får nog klara sig utan trug ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Härligt!!
Jag är ERIC Roberts vän med min pingla Lotta. Robert du som är min nära vän... När ska du lära dig att jag stavar med C!? ![]() ![]() ERIC, ERIC, ERIC!! Hur som helst... Kommer bli grymt! Lääängtar. Jag smakar gärna några av dom där mystiska drinkarna... Robert: Jag kör inte till flyget på Söndag ![]() |
||||
Re:
men va fan bor ni där nere eller ![]() Verkar ju ha varit där konstant sedan jag var där för 1½ månad sedan Ja jag är jävligt avis ![]() |
||||
Re:
Hehehe, man måste ju hem och köra några idiotpass på jobbet för att fylla på kassan lite ibland och säga hej till tanten och kidsen... _________________ Fredrik Ringhald ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 10985 besök totalt |