Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÅLD: Ny MIG/MAG-Svets!
1, 2   >>
7971 besök totalt
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
SÅLD: Ny MIG/MAG-Svets!

Helt ny/oanvänd svets från ärade Biltema!!
35-120 A, Tomgångsspänning 30 V, Spänningssteg 4, Intermittens 105 A, Svetstråd 0,6-0,9 mm.

Nypris: 3095 kr.



Pris: <<< SÅLD!!


//
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Kan du ge en riktpris på motorlyftet så jag slipper ge dig en "sista priset kompis" bud?!

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
70% av nypris..?
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Re:

Sunk skrev:
70% ac nypris..?


ok, tack, men det lönar sig inte då för mig då jag lär betala frakt eller hämta den!

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160



Rikt pris på pressen?

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Re:

Robban1 skrev:
Rikt pris på pressen?


Typ samma nivå, men kom med ett bud så får vi se..
Citera
gory
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 433



500kr för pressen, kan komma och hämta.

_________________
Oscar olander - Sthlm
BMW 335i Touring
Citera
Briby
Västerås
Här sen Okt 2004
Inlägg: 838



Du har PM.

_________________
Robert Briby
______________________________________
pugaction.se
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Re:

Briby skrev:
Du har PM.

och du har PM tillbax!

//
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



1000:- för motorlyftet?

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Re:

Abbe o skrev:
1000:- för motorlyftet?


Nej, den är i princip oanvänd så 1200 kr. Kan dock skicka med M40B16 motorn och växellådan inkluderat i priset.. kan vara bra att ha reservdelar eller som bojsänke..

M v h

// Johan
Citera
dannejonsson84
Sundsvall
Här sen Nov 2009
Inlägg: 78



Finns pressen kvar?

_________________
Daniel Jonsson
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Re:

dannejonsson84 skrev:
Finns pressen kvar?


Nope, såld!

M v h

// Johan
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Citera
R Andersen
Norge
Här sen Mar 2005
Inlägg: 784



Vet ni priset på att skicka delarna till Strömstad?

_________________
Raymond Andersen
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Re:

R Andersen skrev:
Vet ni priset på att skicka delarna till Strömstad?


Hej, jag vet inte priset för att skicka delarna. Men det är nog nästan billigare att gå in på närmsta Biltema och köpa delarna där. Lättare också om något skulle gå sönder..

M v h

// Johan
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Citera
AntX
Danderyd
Här sen Mar 2004
Inlägg: 156



2k bjudet för svetsen.

mvh,

Anders

_________________
Anders Bronäs
www.glasskalas.se www.slushkalas.se hyr mjukglassmaskin eller slushmaskin.
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728


Trådstartare
Citera
kolja
08
Här sen Apr 2005
Inlägg: 7929



Hej Johan, jag tar stativet.

Skickar pm.

_________________
T 0 N Y J 0 N S S 0 N
Grace, Space and Pace.
Citera
SÄLJES
SÅLD: Ny MIG/MAG-Svets!
1, 2   >>
7971 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande