|
Exit
Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728
Trådstartare

01 Sep 2010 19:57
Senast ändrad av Exit, 06 Feb 2011 16:35, ändrad totalt 20 gånger
SÅLD: Ny MIG/MAG-Svets!
Helt ny/oanvänd svets från ärade Biltema!!
35-120 A, Tomgångsspänning 30 V, Spänningssteg 4, Intermittens 105 A, Svetstråd 0,6-0,9 mm.
Nypris: 3095 kr.
Pris: <<< SÅLD!!
//
|
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796

02 Sep 2010 13:49
Kan du ge en riktpris på motorlyftet så jag slipper ge dig en "sista priset kompis" bud?!
_________________ Abdol Oskowi.
BMW Club Schweden.
|
Exit
Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728
Trådstartare

02 Sep 2010 14:08
Senast ändrad av Exit, 02 Sep 2010 22:42, ändrad totalt 1 gång
70% av nypris..?
|
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796

02 Sep 2010 14:12
Re:
| Sunk skrev: | | 70% ac nypris..? |
ok, tack, men det lönar sig inte då för mig då jag lär betala frakt eller hämta den!
_________________ Abdol Oskowi.
BMW Club Schweden.
|
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160

02 Sep 2010 14:17
Rikt pris på pressen?
_________________ R Malmström
MSCC
|
Exit
Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728
Trådstartare

02 Sep 2010 22:44
Re:
| Robban1 skrev: | | Rikt pris på pressen? |
Typ samma nivå, men kom med ett bud så får vi se..
|
gory
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 433

02 Sep 2010 23:59
500kr för pressen, kan komma och hämta.
_________________ Oscar olander - Sthlm
BMW 335i Touring
|
Briby
Västerås
Här sen Okt 2004
Inlägg: 838

03 Sep 2010 07:24
Du har PM.
_________________ Robert Briby
______________________________________
pugaction.se
|
Exit
Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728
Trådstartare

03 Sep 2010 08:09
Re:
och du har PM tillbax!
//
|
Exit
Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728
Trådstartare

03 Okt 2010 10:20
|
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796

03 Okt 2010 12:54
1000:- för motorlyftet?
_________________ Abdol Oskowi.
BMW Club Schweden.
|
Exit
Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728
Trådstartare

03 Okt 2010 17:38
Re:
| Abbe o skrev: | 1000:- för motorlyftet?  |
Nej, den är i princip oanvänd så 1200 kr. Kan dock skicka med M40B16 motorn och växellådan inkluderat i priset.. kan vara bra att ha reservdelar eller som bojsänke..
M v h
// Johan
|
dannejonsson84
Sundsvall
Här sen Nov 2009
Inlägg: 78

12 Okt 2010 18:36
Finns pressen kvar?
_________________ Daniel Jonsson
|
Exit
Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728
Trådstartare

12 Okt 2010 21:36
Re:
| dannejonsson84 skrev: | | Finns pressen kvar? |
Nope, såld!
M v h
// Johan
|
Exit
Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728
Trådstartare

08 Nov 2010 12:54
|
R Andersen
Norge
Här sen Mar 2005
Inlägg: 784

08 Nov 2010 13:29
Vet ni priset på att skicka delarna till Strömstad?
_________________ Raymond Andersen
|
Exit
Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728
Trådstartare

08 Nov 2010 15:16
Re:
| R Andersen skrev: | | Vet ni priset på att skicka delarna till Strömstad? |
Hej, jag vet inte priset för att skicka delarna. Men det är nog nästan billigare att gå in på närmsta Biltema och köpa delarna där. Lättare också om något skulle gå sönder..
M v h
// Johan
|
Exit
Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728
Trådstartare

22 Nov 2010 00:43
|
AntX
Danderyd
Här sen Mar 2004
Inlägg: 156

22 Nov 2010 11:14
2k bjudet för svetsen.
mvh,
Anders
|
Exit
Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728
Trådstartare

28 Nov 2010 18:00
|
kolja
08
Här sen Apr 2005
Inlägg: 7929

28 Nov 2010 23:40
Hej Johan, jag tar stativet.
Skickar pm.
_________________ T 0 N Y J 0 N S S 0 N
Grace, Space and Pace.
|
|