| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
såld
|
1299 besök totalt |
|
Jag har en ganska gammal bil, (Audi coupe från -93) antar att det inte spelar någon roll?
Avstängningen av bensinpump eller tändning funkar inte så att det är nån kontakt som skalll kopplas till nån can-bus eller så va? Min bil har ingen startspärr nämligen så detta är rätt så intressant. _________________ Stefan Alm |
||||||||||
|
Re:
Undrar samma sak. Dock kör jag og900, ingen startspärr och tändningslås som går att forcera med en glasspinne
_________________ Mattias Broberg |
||||||||||
|
Re:
Ja den har backup batteri.
Japp det gör den, kontakta ditt försäkringsbolag och hör vad de kan göra med priset på försäkringen.
Nej det är en relästyrd utgång som kan slå till/från valfri 12v funktion i bilen.
Se ovanstående svar. Jag har själv en og900 och låsen på dem är riktigt värdelösa, tveksamt om man ens behöver så mycket som en glasspinne för att öppna dem.. _________________ Per-Erik S |
||||||||||
![]() |
SÄLJES
såld
|
1299 besök totalt |
