Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
såld
1299 besök totalt
Perra.S
Norrköping
Här sen Sep 2010
Inlägg: 4


Trådstartare
såld

såld

_________________
Per-Erik S
Citera
gory
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 433



Har den backup batteri?

_________________
Oscar olander - Sthlm
BMW 335i Touring
Citera
Svante
Åstorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 3535



En sån här enhet borde väl påverka försäkringspremien i positiv riktning??

_________________
Svante Hoberg

No turbos , no superchargers, just pure petrolhead heaven!!!
Citera
quattro
Lindome
Här sen Aug 2005
Inlägg: 308



Jag har en ganska gammal bil, (Audi coupe från -93) antar att det inte spelar någon roll?
Avstängningen av bensinpump eller tändning funkar inte så att det är nån kontakt som skalll kopplas till nån can-bus eller så va?

Min bil har ingen startspärr nämligen så detta är rätt så intressant.

_________________
Stefan Alm
Citera
M.broberg
Halmstad
Här sen Maj 2010
Inlägg: 384



Re:

quattro skrev:
Jag har en ganska gammal bil, (Audi coupe från -93) antar att det inte spelar någon roll?
Avstängningen av bensinpump eller tändning funkar inte så att det är nån kontakt som skalll kopplas till nån can-bus eller så va?

Min bil har ingen startspärr nämligen så detta är rätt så intressant.


Undrar samma sak.

Dock kör jag og900, ingen startspärr och tändningslås som går att forcera med en glasspinne

_________________
Mattias Broberg
Citera
Perra.S
Norrköping
Här sen Sep 2010
Inlägg: 4


Trådstartare
Re:

gory skrev:
Har den backup batteri?


Ja den har backup batteri.

Svante skrev:
En sån här enhet borde väl påverka försäkringspremien i positiv riktning??


Japp det gör den, kontakta ditt försäkringsbolag och hör vad de kan göra med priset på försäkringen.

quattro skrev:
Jag har en ganska gammal bil, (Audi coupe från -93) antar att det inte spelar någon roll?
Avstängningen av bensinpump eller tändning funkar inte så att det är nån kontakt som skalll kopplas till nån can-bus eller så va?

Min bil har ingen startspärr nämligen så detta är rätt så intressant.


Nej det är en relästyrd utgång som kan slå till/från valfri 12v funktion i bilen.

M.Broberg skrev:
quattro skrev:
Jag har en ganska gammal bil, (Audi coupe från -93) antar att det inte spelar någon roll?
Avstängningen av bensinpump eller tändning funkar inte så att det är nån kontakt som skalll kopplas till nån can-bus eller så va?

Min bil har ingen startspärr nämligen så detta är rätt så intressant.


Undrar samma sak.

Dock kör jag og900, ingen startspärr och tändningslås som går att forcera med en glasspinne


Se ovanstående svar.
Jag har själv en og900 och låsen på dem är riktigt värdelösa, tveksamt om man ens behöver så mycket som en glasspinne för att öppna dem.. thumbs down

_________________
Per-Erik S
Citera
Perra.S
Norrköping
Här sen Sep 2010
Inlägg: 4


Trådstartare
Pris ändrat till 1349:- samt texten är uppdaterad.

_________________
Per-Erik S
Citera
Perra.S
Norrköping
Här sen Sep 2010
Inlägg: 4


Trådstartare
text uppdaterad igen!

_________________
Per-Erik S
Citera
SÄLJES
såld
1299 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande