Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
sålt
1586 besök totalt
fredrik larsson
Lund
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1001


Trådstartare
sålt

sålt

_________________
Fredrik Larsson
M3-88 Z3M Coupe-99
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Finns intresse för att sälja främre delen kan jag vara intresserad.

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
fredrik larsson
Lund
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1001


Trådstartare
Re:

Johan Sjöström skrev:
Finns intresse för att sälja främre delen kan jag vara intresserad.


Tjo
Säljer helst det komplett men vad vill du ge för bara "kattarna"??

_________________
Fredrik Larsson
M3-88 Z3M Coupe-99
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Vet inte Fredrik men är någon intresserad av din bakre del så kan jag vara av den främre delen

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Viper89
Uppsala
Här sen Sep 2005
Inlägg: 133



Hur mycket skiljer sig den bakre delen från en E36 328? Antar att det knappt är någon skillnad?

_________________
Mvh Joakim Skagerlind - 0760 - 940 776
http://www.garaget.org/Viper89
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



328 blås


M3 blås

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
M3Crille
Hässleholm/Skåne
Här sen Mar 2007
Inlägg: 280



Re:

Viper89 skrev:
Hur mycket skiljer sig den bakre delen från en E36 328? Antar att det knappt är någon skillnad?


Går dit med mkt små mods! Hade ett M3 system på min 328 touring Väldigt lagom o trevlig ljudnivå blir d oxå! thumbs up

_________________
Christian Larsson
Citera
RoDe
Sthlm
Här sen Jun 2007
Inlägg: 553



är intresserad av den bakre delen, men problemet är leveransen.

_________________
R.Demir
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Kanske går att lösa vem vet,jag skall upp nästa månad med stor sannolikhet.

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
RoDe
Sthlm
Här sen Jun 2007
Inlägg: 553



okey. fått ev. tag på ett här i sthlm, men pm:ar dig annars johan så får vi se om frakt går att lösa.

någon som vet ifall det passar en 3,0L m3?

nåt separat pris på dom två delarna?

_________________
R.Demir
Citera
fredrik larsson
Lund
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1001


Trådstartare
Re:

RODe skrev:
okey. fått ev. tag på ett här i sthlm, men pm:ar dig annars johan så får vi se om frakt går att lösa.

någon som vet ifall det passar en 3,0L m3?

nåt separat pris på dom två delarna?


Vet ej om det passar 3,0.... men jag TROR inte det ska vara några problem.

som sagt... säljer helst komplett.... så ni kan väl komma överens??

_________________
Fredrik Larsson
M3-88 Z3M Coupe-99
Citera
moubis
Katrineholm
Här sen Jul 2009
Inlägg: 49



Om det passar 3,0

Hej

jag monterade bakre delen av avgassystemet från en 3,2:a på min 3,0:a utan några problem, märkte inte att det var någon skillnad. Främre delen med kattar vet jag dock ej.

_________________
Sven Moubis
Citera
coolfredde
Malmö
Här sen Okt 2010
Inlägg: 13



Med sedan menar du vad BMW kallar limousine? Alltså 4 dörrars versionen?

I så fall är jag mycket intresserad av bakre delen och kan komma och hämta den i princip när som helst. Jag väntar bara på en bekräftelse att det passar!

Edit: Såg ju att en annan skåning också var intresserad, således slipper du ju skicka, vi kommer bara och hämtar!

_________________
Fredrik Wadmark
Citera
coolfredde
Malmö
Här sen Okt 2010
Inlägg: 13



Har fått bekräftat att delen efter kattarna passar, således slår jag till om du är villig att sälja mig bakre hälften och den andre killen från skåne den främre.

Har du något telefonnummer jag kan nå dig på?

_________________
Fredrik Wadmark
Citera
SÄLJES
sålt
1586 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande