|
fredrik larsson
Lund
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1001
Trådstartare

04 Okt 2010 08:51
Senast ändrad av fredrik larsson, 10 Okt 2010 16:44, ändrad totalt 1 gång
sålt
sålt
_________________ Fredrik Larsson
M3-88 Z3M Coupe-99
|
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700

04 Okt 2010 09:26
Finns intresse för att sälja främre delen kan jag vara intresserad.
_________________
NS 349/7.51.80/9.07.00
|
fredrik larsson
Lund
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1001
Trådstartare

04 Okt 2010 11:33
Re:
| Johan Sjöström skrev: | | Finns intresse för att sälja främre delen kan jag vara intresserad. |
Tjo
Säljer helst det komplett men vad vill du ge för bara "kattarna"??
_________________ Fredrik Larsson
M3-88 Z3M Coupe-99
|
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700

04 Okt 2010 11:37
Vet inte Fredrik men är någon intresserad av din bakre del  så kan jag vara av den främre delen
_________________
NS 349/7.51.80/9.07.00
|
Viper89
Uppsala
Här sen Sep 2005
Inlägg: 133

04 Okt 2010 12:13
Hur mycket skiljer sig den bakre delen från en E36 328? Antar att det knappt är någon skillnad?
|
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700

04 Okt 2010 12:34
328 blås
M3 blås
_________________
NS 349/7.51.80/9.07.00
|
M3Crille
Hässleholm/Skåne
Här sen Mar 2007
Inlägg: 280

04 Okt 2010 18:03
Re:
| Viper89 skrev: | | Hur mycket skiljer sig den bakre delen från en E36 328? Antar att det knappt är någon skillnad? |
Går dit med mkt små mods! Hade ett M3 system på min 328 touring Väldigt lagom o trevlig ljudnivå blir d oxå!
_________________ Christian Larsson
|
RoDe
Sthlm
Här sen Jun 2007
Inlägg: 553

04 Okt 2010 20:40
är intresserad av den bakre delen, men problemet är leveransen.
|
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700

04 Okt 2010 20:52
Kanske går att lösa vem vet,jag skall upp nästa månad med stor sannolikhet.
_________________
NS 349/7.51.80/9.07.00
|
RoDe
Sthlm
Här sen Jun 2007
Inlägg: 553

04 Okt 2010 21:40
okey. fått ev. tag på ett här i sthlm, men pm:ar dig annars johan så får vi se om frakt går att lösa.
någon som vet ifall det passar en 3,0L m3?
nåt separat pris på dom två delarna?
|
fredrik larsson
Lund
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1001
Trådstartare

06 Okt 2010 10:03
Re:
| RODe skrev: | okey. fått ev. tag på ett här i sthlm, men pm:ar dig annars johan så får vi se om frakt går att lösa.
någon som vet ifall det passar en 3,0L m3?
nåt separat pris på dom två delarna? |
Vet ej om det passar 3,0.... men jag TROR inte det ska vara några problem.
som sagt... säljer helst komplett.... så ni kan väl komma överens??
_________________ Fredrik Larsson
M3-88 Z3M Coupe-99
|
moubis
Katrineholm
Här sen Jul 2009
Inlägg: 49

06 Okt 2010 10:23
Om det passar 3,0
Hej
jag monterade bakre delen av avgassystemet från en 3,2:a på min 3,0:a utan några problem, märkte inte att det var någon skillnad. Främre delen med kattar vet jag dock ej.
_________________ Sven Moubis
|
coolfredde
Malmö
Här sen Okt 2010
Inlägg: 13

06 Okt 2010 16:41
Med sedan menar du vad BMW kallar limousine? Alltså 4 dörrars versionen?
I så fall är jag mycket intresserad av bakre delen och kan komma och hämta den i princip när som helst. Jag väntar bara på en bekräftelse att det passar!
Edit: Såg ju att en annan skåning också var intresserad, således slipper du ju skicka, vi kommer bara och hämtar!
_________________ Fredrik Wadmark
|
coolfredde
Malmö
Här sen Okt 2010
Inlägg: 13

06 Okt 2010 17:58
Har fått bekräftat att delen efter kattarna passar, således slår jag till om du är villig att sälja mig bakre hälften och den andre killen från skåne den främre.
Har du något telefonnummer jag kan nå dig på?
_________________ Fredrik Wadmark
|
|