| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW M3 E30 88, endast 8950 mil. Såld!!!
|
1 besök senaste veckan (6097 totalt) |
|
SV-såld och välvårdat skick, känd historik (troligen har jag listan med samtliga ägare före mig kvar). Bilen lackades 03 efter polerings missöde, då valde jag även att klarlacka bilen, detta finns foto dokumenterad och arbetet utfördes av dåvarande BMW handlare i Gävle. besiktigad i november 09 därefter avställd tills midsommar helgen. Ej vinterkörd, detta är dokumenterat. Under min ägo har jag bytt olja varje år, oftast kört mindre än 200 mil med befintlig olja innan byte. Vad jag känner till just nu är bilen rostfri, det fans ett hål i golvet som är seriöst lagad, även några få fläckar som var ytlig är lagad. En tjock pärm med kvitto och dokumentation rörande bilen finns och medföljer bilen. S-bok finns men är ej fullstämplad. Köhler kammar och chip. Evo 3:ans undre del av luftburk. Z3 M diffkåpa, original medföljer. Inredningen är mycket fin och nära nyskick. Evo 3:ans mockaratt medföljer. Div. bussningar bytt. BBS RS fälgarna ingår ej i priset men säljes mot pris tillägg. original 15" BBS fälgar i fint skick med R-däck. Eventuellt behövs en ventiljustering, detta kan jag ordna beroende vilket pris vi kommer överens om, och så finns det ett litet oljeläckage från vad jag tror kam kedjesträckaren. EDIT:Läckaget som nämns ovan är fixat nu! Priset kan diskuteras med rätt köpare, är absolut inte intresserad av byte!
Pris 195000:- Vid intresse skicka pm eller ring 076 126 35 94, mvh Abbe. _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
|
Re:
Innan jag köpte denna var jag intresserad av en annan bil som inte var till salu då, nu är den till salu och jag vill gärna ha den! Får jag rätt bud och inte den tilltänkta bilen är såld så säljer den annars så behåller jag den! och tack för komplimangen om bilen dock vet jag att det finns finare ex än min! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
|
Re:
Men vafalls - har du varit ute på långresa?
Synd att husrenoveringen tagit "alla" pengar och den bättre hälften hellre vill ha en häst än en bil till... Är det trögt med försäljningen här i Sverige får du ta och lägga ut den på mobile.de. Eller kanske i Norge? _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
|
Re:
Hon får ju 195 hästar minst om ni köper denna! Det är trögt med försäljningen, jag annonserade ut den på mobile i tisdags och har fått respons från tio personer, synd bara att nio av de tror att jag är född bakom en buske, de försöker helt enkelt lura av mig bilen! > Men så ringde det en kille från Jönköping igår som verkar lovande! Har skickat det info som han ville ha så återstår och se vad som händer!
_________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
|
Hade jag haft råd att köpa en till had jag gjort..
Den är RÖD, och få mil!! Fattar inte att ingen köper? Ursäkta mitt inhopp i din annons, ville bara lätta mitt hjärta. Lycka till med försäljningen!
_________________ Erik Regnell Kör: Miata -04 #31 MX5 Cup, SPVM Har ägt: -Honda Civic Type R (EP3) -05 -Golf Gti Clubsport S -18 -Honda S2000 -05 -BMW M3-E30 -87 |
||||
|
Re:
Det går åt rätt håll just nu, en trevlig filur som finns här på rejsa ringde igår och kommer till Gävle imorgon för att klämma och känna på den imorgon!
||||
|
Jaha då var denna bil såld! Handpeningen är lagt och hämtas på tisdag av nya ägaren!
Den hamnar i mycket goda händer hos en rejsian som inte är allför okänd här på forumet, grattis till din nya bil, smidigare bilaffär har jag aldrig gjort! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
|
Re:
tja, det känns märkligt! Nu står den ju här till på måndag (ändrat från tisdag), men visst kommer jag att sakna den, alla gånger, men jag kan ju följa utvecklingen här! Totalt känns det bra! Imorgon ska jag titta på en Alpina B8, så jag kanske har ersättare redan nästa vecka!
||||
![]() |
SÄLJES
|
1 besök senaste veckan (6097 totalt) |