Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 ... 11, 12, 13 >> 172765 besök totalt |
Hur vet man att du är en ringennörd
När man kommer hem till mig och Maarit möts man av detta: ![]() ![]() Av någon anledning har jag inte något på bilarna, får nog ta och fixa tilld det. _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||
|
||
Glömde säga att dörrarna är alldeles underbara men det visst säkert Daniel o Marit redan.
Det hade varit skoj om vi lät tråden fortsätta eskalera med allas tokigheter gällande ringen. Vi har ju folk med garageuppfarter, tapetserade väggar, tatueringar och gud vet allt! Fortsätt fyll på med ALLA era tokigheter folks! _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Re:
Jag skulle lägga upp en bild på min garagevägg, men det går ju inte för den är hemma och jag är ju på plats i Nürburg! Får lösa det när jag kommer hem. ![]() Snyggt jobbat av Maarit iaf.! ![]() _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||
Re:
Det är ju bara att följa med nästa helg då? Var en fin kväll på Lindenhof med Grillhaxe, gott om kalla Bitburger och ett par trevliga norrmän som åker sin E30 budget ringenracer. ![]() ![]() Helga kom förbi och bjöd på en runda obstler. ![]() ![]() _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||
Denna har väl ingen missat på Paddock, spanat på den ett tag, får se till våren om det åker på en sådan på trailen hem
![]() Skulle ju inte vara så svårt att böja till en själv igentligen...... ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||
Över vår gästsäng hänger detta foto av FX som mäter ca 165X105. På väggen intill hänger en karta över ringen och på väggen mittemot hänger två bilder på Wippermann och Lauda-Links.
De senare har jag dubletter av och de hänger på mitt kontor. ![]() På detta kontor finns också en fotovägg med bilder från ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Re:
NEJ du är inte i riskgruppen Per ![]() En fråga, den här bilden du snickrat ihop, man skulle inte kunna få nalla den? Jag behöver den till mitt nördprojket som består av att måla köksväggen. Den ser lämpad ut för ändamålet. OM det funkar gärna i något oförstört format. ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
finns dessa bilder/kartor i högupplöst format så man kan skriva ut dom fint =)?
Ja ni är alla ringen-nördar ![]() ![]() _________________ Robert Pentén 7:53 BTG 996 Turbo X50 997 Gt3 CS MK1 997 Gt3 CS MK2 993 C2 ombyggd för bana 993 C2 gatbil Ferrari 430 Scuderia BMW 325i E90 för VLN |
||
|
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 ... 11, 12, 13 >> 172765 besök totalt |