| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Super fin E30 325i med M50.
|
3760 besök totalt |
|
SÄLJES: Super fin E30 325i med M50.
Kolla länken till min sida och se denna skönhet ! http://www.garaget.org/?car=191073 Finns lite kvar att göra på bilen, har jag hunnit fått klart det så har jag det om inte säljs den som den är. Ring maila för info. Den är otroligt fräsch ! och detta är super billigt, för en orginal 325a med M50 motorn. 25 000:- Snabb affär önskas så jag skaffat ny leksak och behöver platsen mikael.wilhelmsson86@gmail.com 0737727777 finns i Göteborg. _________________ Mikael Wilhelmsson Impreza TYPE RA |
||||
|
Har varit endel sugna som mailat. En kille som skulle komma men dök aldrig upp
En annan kille som bor en bra bit ifrån mig som skulle kolla om han fick tag i kärra för att hämta bilen, men har inte hört av sig än.. Suck. Ingen seriös än
Kommer någon och hämtar denna fina bil snart så kan jag gå ner ett par tusenlappar, behöver verkligen bli av med den och har inte tid att fixa.
Ring mig så gör vi upp något, Bilen står i Göteborg. _________________ Mikael Wilhelmsson Impreza TYPE RA |
||||
|
orginal 325 inredning. Inga hål i stolarna eller så.
orginal diff, ej bromsad. Men har en M3 LSD diff som man kan få köpa till för 4000kr
Bilen är i ett mycket gott skick, och man hittar inte en e30 som är så här fin och rostfri för dessa pengar kan jag lova. Det är grymt billigt för en nylackad 325a med M50 motor. Även om det är några grejer kvar för att den ska vara 100% klar. _________________ Mikael Wilhelmsson Impreza TYPE RA |
||||
|
Går det att köra bilen? Jag bor i stockholm och vill slippa hämta den på trailer.
Är den besiktad? Jag antar att den inte är regbesiktad med nya motorn, men det kan jag stå ut med.
Ungefär vad är kvar att göra? Är det mest kosmetiskt, eller är det även andra saker kvar? Mvh Johan _________________ Johan Damberg BMW 323i E21 -81 BMW 320d E90 -05 |
||||
|
Hejsan.
Bilen är inte besiktad än då den stått i garaget 1år. Och det är inga problem med att besikta med M50 motorn då min e30 är från början än orginal 325 så den klarar effekt ökningen som M50 ger. Det som är kvar att göra är att sätta upp kardanen. Montera spakstället, montera avgassystemet samt fylla oljor. Så det blir svårt att köra den tyvärr :/ om jag får tid över så ska jag sätta upp spakställ och montera kardan.
_________________ Mikael Wilhelmsson Impreza TYPE RA |
||||
|
Re:
Jag är fortfarande skitsugen! Fan att det är så långt bort. Har du hunnit få den rullande?
_________________ Johan Damberg BMW 323i E21 -81 BMW 320d E90 -05 |
||||
|
Re:
Hejsan. Kardanen är monterad, växellåda med spakställ är monterat. Det som ska göras nu är att fylla oljor, och sedan montera avgassystemet. Systemet behöver svetsas något för att ändra vinkel på det skulle jag tro. _________________ Mikael Wilhelmsson Impreza TYPE RA |
||||
|
Så där, nu startar motorn och går bra. Har testkört bilen. Dock så finns inget avgassystem monterat utan det måste svetsas dit. Har bara bakredelen. Så ifrån grenrör till kattarna behövs fixas.
_________________ Mikael Wilhelmsson Impreza TYPE RA |
||||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Super fin E30 325i med M50.
|
3760 besök totalt |

