| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Season End Party 2010 - 23/10
|
4981 besök totalt |
|
Du får gärna bjuda på mig om du bjuder på dig själv först om det var tanken. För övrigt så bara kör på vettja
Jag menar efter några hundra bilder tröttnar man på att skratta åt en sovande tjockis i en barstol
Re:
Jag tycker nivån är alldeles utmärkt.
Tack för att jag fick åka med ett par "lugna" varv. Nästa gång ska jag inte käka lunch på Pinocchio före. Och tack för trevligt sällskap under kvällen!
_________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||
|
Jag och en polare var nere denna helgen, såg alla bilarna nere i Adenau men var dåligt informerad om festligheterna.
Vi spenderade lördagen med att måla om och installera tvättmaskin i lyan. Blev trötta av allt slitgörat och bestämde oss för en tidig middag på Pisten.
Lite synd att man missade festen. Men men, det är ju nya festligheter nu till helgen efter avslut på VLN. Den kommer jag INTE missa
En hel del fint väder fick vi iaf. Söndag 09:30 Sonnenhof
_________________ -={ Frans Perlhagen }=- Nissan 200SX RE -99 Nordschleife: 22 varv, BTG 8:45 |
||||
|
Re:
Brudar? I Adenau? Då får man va bra packad )))))
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
![]() |
Nürburgring
Season End Party 2010 - 23/10
|
4981 besök totalt |