Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 4970 besök totalt |
Du får gärna bjuda på mig om du bjuder på dig själv först om det var tanken. För övrigt så bara kör på vettja
![]() Jag menar efter några hundra bilder tröttnar man på att skratta åt en sovande tjockis i en barstol ![]() ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
Jag tycker nivån är alldeles utmärkt. ![]() Tack för att jag fick åka med ett par "lugna" varv. Nästa gång ska jag inte käka lunch på Pinocchio före. Och tack för trevligt sällskap under kvällen! ![]() _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||
Jag och en polare var nere denna helgen, såg alla bilarna nere i Adenau men var dåligt informerad om festligheterna.
Vi spenderade lördagen med att måla om och installera tvättmaskin i lyan. Blev trötta av allt slitgörat ![]() Lite synd att man missade festen. Men men, det är ju nya festligheter nu till helgen efter avslut på VLN. Den kommer jag INTE missa ![]() En hel del fint väder fick vi iaf. Söndag 09:30 Sonnenhof ![]() _________________ -={ Frans Perlhagen }=- Nissan 200SX RE -99 ![]() Nordschleife: 22 varv, BTG 8:45 |
||||
Re:
Brudar? I Adenau? Då får man va bra packad ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 4970 besök totalt |