| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 8x16" fälgar 5x120 * Sålda *
|
3462 besök totalt |
|
S: 8x16" fälgar 5x120 * Sålda *
Dags att göra sig av med några fälgar till... * Sålda *4st Krysseker Style 5 V2, ET23 och 8,53kg. * Sålda * * Sålda *4st Style 4, ET23 och 8,19kg.* Sålda * Inget superskick men runda och sprickfria. Har några navkåpor men troligtvis inte till alla. Föredrar hämtning men kan skicka med Bussgods om det behövs. Däcken plockas av innan de säljs. Får man 1500:- / set?
Style 4: ![]()
![]()
_________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||
|
Sitter som ett smäck på compacter! Helt klart en vettig fälg till bana. ser kanske lite trist ut o originalutförande men med lite trolleri så blir dom trevliga.
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
style 5 original http://felgenkatalog.auto-treff.com/
bort med centrumkåpan o på med lite svart färg så blir dom som i mitt inlägg ovanför. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
isåfall ligger den uppe på omröstning på denna sidan:
http://www.318ti.org/gallery/showpho _________________ Jens Granberg |
||||
|
Re:
Visst är det så, var till och med i Hörby igår...
Style 4:orna är i kanonskick, lättare och i mattsvart är de snabba... _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||
|
_________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Re:
Har inte fått av däcket än, håll ut.
Style 5 finns som Split-fälg (17" och 18") och "vanliga" (TRX, 15" och 16")... _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||
![]() |
SÄLJES
S: 8x16" fälgar 5x120 * Sålda *
|
3462 besök totalt |

