Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 8x16" fälgar 5x120 * Sålda *
3462 besök totalt
Johan Rius
Kävlinge / Skåne
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1212


Trådstartare
S: 8x16" fälgar 5x120 * Sålda *

Dags att göra sig av med några fälgar till...

* Sålda *4st Krysseker Style 5 V2, ET23 och 8,53kg. * Sålda *
* Sålda *4st Style 4, ET23 och 8,19kg.* Sålda *

Inget superskick men runda och sprickfria. Har några navkåpor men troligtvis inte till alla.

Föredrar hämtning men kan skicka med Bussgods om det behövs. Däcken plockas av innan de säljs.

Får man 1500:- / set?

Style 4:


_________________
Johan Rius
Tonykart Racer DD2
Citera
Johan Rius
Kävlinge / Skåne
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1212


Trådstartare
Upp(daterat)!

_________________
Johan Rius
Tonykart Racer DD2
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Sitter som ett smäck på compacter! Helt klart en vettig fälg till bana. ser kanske lite trist ut o originalutförande men med lite trolleri så blir dom trevliga.

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43711&postdays=0&postor . . . .

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
balobas
Eskilstuna
Här sen Jan 2007
Inlägg: 31



Hej! Har du nån bild på style 5orna?

_________________
Jens Granberg
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



style 5 original http://felgenkatalog.auto-treff.com/?felge=51
bort med centrumkåpan o på med lite svart färg så blir dom som i mitt inlägg ovanför.

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
balobas
Eskilstuna
Här sen Jan 2007
Inlägg: 31



ot:

sjöström, är det din compact i signaturen?

_________________
Jens Granberg
Citera
balobas
Eskilstuna
Här sen Jan 2007
Inlägg: 31



isåfall ligger den uppe på omröstning på denna sidan:

http://www.318ti.org/gallery/showphoto.php?photo=7794

_________________
Jens Granberg
Citera
_lusse_
Hörby
Här sen Okt 2007
Inlägg: 103



Fan du bor i skåne jag är intresserad av Style 5:orna:)

_________________
Jim Losell
Citera
Johan Rius
Kävlinge / Skåne
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1212


Trådstartare
Re:

_lusse_ skrev:
Fan du bor i skåne jag är intresserad av Style 5:orna:)

Visst är det så, var till och med i Hörby igår...

Style 4:orna är i kanonskick, lättare och i mattsvart är de snabba... thumbs up

_________________
Johan Rius
Tonykart Racer DD2
Citera
balobas
Eskilstuna
Här sen Jan 2007
Inlägg: 31



style5orna är bokade! har du krängt av däcken än johan?

_________________
Jens Granberg
Citera
balobas
Eskilstuna
Här sen Jan 2007
Inlägg: 31



inte hört nåt än! hur går de?

_________________
Jens Granberg
Citera
AL
Göteborg
Här sen Mar 2006
Inlägg: 1992



Så här ser BMWs style 5 ut

_________________
A1exander Wi1borg

M2 F87 Competition +
1M E82 +
EV6
Sodi DD2
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Citera
Johan Rius
Kävlinge / Skåne
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1212


Trådstartare
Re:

balobas skrev:
inte hört nåt än! hur går de?

Har inte fått av däcket än, håll ut.

AL skrev:
Så här ser BMWs style 5 ut

Style 5 finns som Split-fälg (17" och 18") och "vanliga" (TRX, 15" och 16")...

_________________
Johan Rius
Tonykart Racer DD2
Citera
balobas
Eskilstuna
Här sen Jan 2007
Inlägg: 31



låter brajj! jag väntar

_________________
Jens Granberg
Citera
balobas
Eskilstuna
Här sen Jan 2007
Inlägg: 31




_________________
Jens Granberg
Citera
balobas
Eskilstuna
Här sen Jan 2007
Inlägg: 31



Tack för en smidig affär med förstklassig leverans! thumbs up

_________________
Jens Granberg
Citera
SÄLJES
S: 8x16" fälgar 5x120 * Sålda *
3462 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande