Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Bakaxelkyl sålt
1496 besök totalt
PFR
Bandhagen
Här sen Jul 2006
Inlägg: 371


Trådstartare
SÄLJES: Bakaxelkyl sålt

Bakaxelkyl komplett 12V, slang med önskad längd kan medfölja 3/8-1/2 rörgänga
2500kr

_________________
Peter Franzén
Lotus 62
Nissan v6 såld
MB SLK såld
Citera
Automontage
Västerhaninge
Här sen Apr 2006
Inlägg: 397



En lusentapp bjudet!

och en platta Mariestad

_________________
Roger Ohlsson
Automontage i Sthlm
automontage@telia.com
0733-200 002
Citera
Chic_2009
Anderstorp
Här sen Jun 2010
Inlägg: 382



Då ger jag 1200:-

_________________
Hans Fridén

HF Racing
friden.hs@telia.com
Citera
NissseMann
Linköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 67



Är nyfiken på lite mer info om pumpen t.ex.

Motoreffekt på el-motorn, eller Ampere vid körning på 12volt?
Flöde, liter/minut på pumpen?
Var är den inköpt ifrån?
Vad är det för Tillverkare?
Finns det någon modellbeteckning på den?

Ingår Kylaren?
Vad är det för mått på kylaren?

_________________
Martin Berglund

"Busbil" och Rejsbil - Saab 9000 Turbo -85
http://www.garaget.org/?car=133793
Citera
Jocke K
Falkenberg
Här sen Jul 2004
Inlägg: 666



Ser ut till att va samma som sitter orginal på Nissan 200SX 89-93

Vi har en likadan o den funkar klockrent
Citera
PFR
Bandhagen
Här sen Jul 2006
Inlägg: 371


Trådstartare
Re:

NissseMann skrev:
Är nyfiken på lite mer info om pumpen t.ex.

Motoreffekt på el-motorn, eller Ampere vid körning på 12volt?
Flöde, liter/minut på pumpen?
Var är den inköpt ifrån?
Vad är det för Tillverkare?
Finns det någon modellbeteckning på den?

Ingår Kylaren?
Vad är det för mått på kylaren?


3-4 Ampere
5L/min gissning
Nissan
Mitsubishi
allt på bilden medföljer
återkommer med mått

_________________
Peter Franzén
Lotus 62
Nissan v6 såld
MB SLK såld
Citera
Åkeh
Göteborg
Här sen Okt 2009
Inlägg: 44



bjuder 1300:-

_________________
Joacim Gillberg
Citera
PFR
Bandhagen
Här sen Jul 2006
Inlägg: 371


Trådstartare
Re:

Chic_2009 skrev:
Då ger jag 1200:-


1200 är gu mindre än en lusing + en platta Mariestad

_________________
Peter Franzén
Lotus 62
Nissan v6 såld
MB SLK såld
Citera
Automontage
Västerhaninge
Här sen Apr 2006
Inlägg: 397



Jaja OK bjuder väl 1500:- ,men då dricker jag f-n upp ölen själv! :fly:

_________________
Roger Ohlsson
Automontage i Sthlm
automontage@telia.com
0733-200 002
Citera
Chic_2009
Anderstorp
Här sen Jun 2010
Inlägg: 382



Det var dyra Mariestad du köper
Ger dig 2000:- inkl frakt.

_________________
Hans Fridén

HF Racing
friden.hs@telia.com
Citera
PFR
Bandhagen
Här sen Jul 2006
Inlägg: 371


Trådstartare
Re:

Chic_2009 skrev:
Det var dyra Mariestad du köper
Ger dig 2000:- inkl frakt.


Kylet sålt för 2500

_________________
Peter Franzén
Lotus 62
Nissan v6 såld
MB SLK såld
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Bakaxelkyl sålt
1496 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande