Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Xbox 360 elite
1525 besök totalt
Lindegren
Falkenberg
Här sen Apr 2007
Inlägg: 173


Trådstartare
SÄLJES: Xbox 360 elite

Säljer nu mitt xbox 360 elite 120 gb som jag inte använder längre. Har haft xbox 360 i några år nu och fick köpa en ny konsol den 23/4 i år då den gamla hade gjort sitt. Konsolen är i MYCKET fint skick och har spelat max 20 timmar, den har aldrig varit flashad eller liknande. 2 handkontroller och 16 original spel medföljer. Samt alla sladdar,headset + ett play and charge kit för att kunna ladda kontrollen samtidigt som man spelar. Kvitto från GAME och wireless adapter för att kunna köra via trådlöst nätverk. Allt levereras givetvis i original kartong.

Spel som medföljer:
Call of duty modern warfare 1
Call of duty modern warfare 2
Need for speed prostreet
Need for speed undercover
Forza 2
Forza 3
Gears of War
PGR 3
Medal of honor airborne
Left 4 Dead 2
Army of Two
GTA 4
Sagan om ringen (LOTR) Conquest
Haloo ODST
Pure
Lego Batman

Pris 3500 kr, BVSA
Kan skickas med då står köparen för frakt.
Kan gå ner lite i pengar vid snabb och smidig affär. OBS Skambud eller bytesförslag åker direkt i papperskorgen! Vänligen respektera detta!


_________________
Andreas Lindegren
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527



Kan du pma mig ditt bvsa pris,
hämtning imorgon lördag isf.

_________________
peter johansson
Citera
Lindegren
Falkenberg
Här sen Apr 2007
Inlägg: 173


Trådstartare
BUD någon? Perfekt julklapp!

_________________
Andreas Lindegren
Citera
Lindegren
Falkenberg
Här sen Apr 2007
Inlägg: 173


Trådstartare
Uppar! Snart kommer tomten

_________________
Andreas Lindegren
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527



säljer du några lösa spel?

_________________
peter johansson
Citera
sundqvist
Habo
Här sen Jul 2006
Inlägg: 184



2700kr bjudet

_________________
Joachim Sundqvist
Citera
Lindegren
Falkenberg
Här sen Apr 2007
Inlägg: 173


Trådstartare
Först och främst i ett paket. Har bud via mail på 2800 och om jag inte får högre iinnan onsdag så får hon det För den summan. Om hon mot förmodan backar ur så kan jag sälja det i delar.

Mvh

_________________
Andreas Lindegren
Citera
Lindegren
Falkenberg
Här sen Apr 2007
Inlägg: 173


Trådstartare
SÅLT!! Lås/Ta bort tack

_________________
Andreas Lindegren
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Xbox 360 elite
1525 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande