| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Xbox 360 elite
|
1525 besök totalt |
|
Säljer nu mitt xbox 360 elite 120 gb som jag inte använder längre. Har haft xbox 360 i några år nu och fick köpa en ny konsol den 23/4 i år då den gamla hade gjort sitt. Konsolen är i MYCKET fint skick och har spelat max 20 timmar, den har aldrig varit flashad eller liknande. 2 handkontroller och 16 original spel medföljer. Samt alla sladdar,headset + ett play and charge kit för att kunna ladda kontrollen samtidigt som man spelar. Kvitto från GAME och wireless adapter för att kunna köra via trådlöst nätverk. Allt levereras givetvis i original kartong. Spel som medföljer: Call of duty modern warfare 1 Call of duty modern warfare 2 Need for speed prostreet Need for speed undercover Forza 2 Forza 3 Gears of War PGR 3 Medal of honor airborne Left 4 Dead 2 Army of Two GTA 4 Sagan om ringen (LOTR) Conquest Haloo ODST Pure Lego Batman Pris 3500 kr, BVSA Kan skickas med då står köparen för frakt. Kan gå ner lite i pengar vid snabb och smidig affär. OBS Skambud eller bytesförslag åker direkt i papperskorgen! Vänligen respektera detta!
_________________ Andreas Lindegren |
|
Först och främst i ett paket. Har bud via mail på 2800 och om jag inte får högre iinnan onsdag så får hon det För den summan. Om hon mot förmodan backar ur så kan jag sälja det i delar.
Mvh _________________ Andreas Lindegren |
![]() |
SÄLJES
|
1525 besök totalt |