Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Racebuss annonsen bortagen
3100 besök totalt
Peter Sundqvist
Trosa
Här sen Mar 2004
Inlägg: 118


Trådstartare
SÄLJES: Racebuss annonsen bortagen

Annonsen flyttad

_________________
Peter Sundqvist
Citera
ZAK
karlskrona
Här sen Jul 2005
Inlägg: 131



Riktpris?

_________________
Magnus Zak Törnqvist
www.zakademus.com

Bmw E30 supercharged. Projekt "Hellsifür"
Citera
morotjos
Göteborg
Här sen Feb 2007
Inlägg: 92




_________________
Martin Wahlberg
Citera
AntX
Danderyd
Här sen Mar 2004
Inlägg: 156



Kan du lägga upp lite bilder på garagedelen om du har det.

_________________
Anders Bronäs
www.glasskalas.se www.slushkalas.se hyr mjukglassmaskin eller slushmaskin.
Citera
Roxnäs
Stockholm
Här sen Sep 2007
Inlägg: 1038



.....

_________________
Lars Roxnäs
Skoda Octavia #5 MSLS
http://www.facebook.com/OrbyGummiJlRacingTeam
Citera
Peter Sundqvist
Trosa
Här sen Mar 2004
Inlägg: 118


Trådstartare
om ni Pm mej så skickar jag bilder (jag vet inte hur man lägger upp bilder)

_________________
Peter Sundqvist
Citera
Naqref
Christianstad/Scania
Här sen Jul 2005
Inlägg: 3300



Re:

Roxnäs skrev:
skojar du 300 tusen kronor.....


Bäst du skyndar dig, nu är den uppe i 30 millar.

Team Srace skrev:
Pris ide ca 3000 0000 kr kan diskuteras på plats när man sett bussen

_________________
Anders Eriksson
Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon.
Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11810

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

Team Srace skrev:
om ni Pm mej så skickar jag bilder (jag vet inte hur man lägger upp bilder)


La in en bild från din Blocketannons, när du skriver eller redigerar ett inlägg så kan du scrolla ner lite och under inläggsrutan så finns det en röd/rosa rand där du kan ladda upp bilder.

_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556



Priset behöver inte vara fel,,,om den är fräsch och välbyggd.
Men....är det verkligen möjligt att ha så stort lastutrymme i en B-regad buss ?

Polisen är på hugget när det gäller dessa fordon. Har man ändrat lastutrymmet efter besiktning....så är det bara att ställa bussen vid vägkanten, om man blir stoppad.

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
Wankel_Johan
Göteborg
Här sen Feb 2009
Inlägg: 47



Re:

ButterflyRacing skrev:
Priset behöver inte vara fel,,,om den är fräsch och välbyggd.
Men....är det verkligen möjligt att ha så stort lastutrymme i en B-regad buss ?

Polisen är på hugget när det gäller dessa fordon. Har man ändrat lastutrymmet efter besiktning....så är det bara att ställa bussen vid vägkanten, om man blir stoppad.


En B10M Brukar vikten vara 10-18 ton är det inte max 3.5 ton på B-kort
Ett REG nr hade ju varit bra...

//Johan

_________________
Johan Wistrand
Rx-7 TII -91
Rx-7 TII -89 Projekt 2020
RX/ FD Euro-SPEC
BMW E60 525
Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11810

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

Wankel_Johan skrev:
ButterflyRacing skrev:
Priset behöver inte vara fel,,,om den är fräsch och välbyggd.
Men....är det verkligen möjligt att ha så stort lastutrymme i en B-regad buss ?

Polisen är på hugget när det gäller dessa fordon. Har man ändrat lastutrymmet efter besiktning....så är det bara att ställa bussen vid vägkanten, om man blir stoppad.


En B10M Brukar vikten vara 10-18 ton är det inte max 3.5 ton på B-kort
Ett REG nr hade ju varit bra...

//Johan


Sök på B och buss, finns på omnibussforumet och husbilsforum bla.

_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
Michael Bäck
Sverige
Här sen Aug 2003
Inlägg: 8579



Re:

Wankel_Johan skrev:
ButterflyRacing skrev:
Priset behöver inte vara fel,,,om den är fräsch och välbyggd.
Men....är det verkligen möjligt att ha så stort lastutrymme i en B-regad buss ?

Polisen är på hugget när det gäller dessa fordon. Har man ändrat lastutrymmet efter besiktning....så är det bara att ställa bussen vid vägkanten, om man blir stoppad.


En B10M Brukar vikten vara 10-18 ton är det inte max 3.5 ton på B-kort
Ett REG nr hade ju varit bra...

//Johan


Dom brukar kallas personbil klass 2 har du körkort taget innan 95 eller om det var 96
så får man köra dessa på B kort. (om jag minns rätt)

_________________
Michael Bäck

BMW 328is -84 BmwCup #50

Citera
Automontage
Västerhaninge
Här sen Apr 2006
Inlägg: 397



Har du tagit körkort före -96 så får du köra personbil oavsett vikt,
men lastbil max 3,5 ton.
Körkort tagit efter -96 så är det 3,5 ton som gäller även för personbil.

Så detta gäller "vanlig" personbil likväl som personbil klass 2.
D.v.s. Husbil eller bostadsinredd lastbil/buss.
Det är dock ganska kinkigt när det gäller lastutrymmets storlek/höjd då ;-)

_________________
Roger Ohlsson
Automontage i Sthlm
automontage@telia.com
0733-200 002
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Racebuss annonsen bortagen
3100 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande