| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Racebuss annonsen bortagen
|
3100 besök totalt |
|
|
||||
|
_________________ Martin Wahlberg |
||||
|
_________________ Anders Bronäs www.glasskalas.se www.slushkalas.se hyr mjukglassmaskin eller slushmaskin. |
||||
|
|
||||
|
Re:
Bäst du skyndar dig, nu är den uppe i 30 millar.
_________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||
|
Re:
La in en bild från din Blocketannons, när du skriver eller redigerar ett inlägg så kan du scrolla ner lite och under inläggsrutan så finns det en röd/rosa rand där du kan ladda upp bilder. _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
|
Priset behöver inte vara fel,,,om den är fräsch och välbyggd.
Men....är det verkligen möjligt att ha så stort lastutrymme i en B-regad buss ? Polisen är på hugget när det gäller dessa fordon. Har man ändrat lastutrymmet efter besiktning....så är det bara att ställa bussen vid vägkanten, om man blir stoppad. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
|
Re:
En B10M Brukar vikten vara 10-18 ton är det inte max 3.5 ton på B-kort
Ett REG nr hade ju varit bra... //Johan _________________ Johan Wistrand Rx-7 TII -91 Rx-7 TII -89 Projekt 2020 RX/ FD Euro-SPEC BMW E60 525 |
||||
|
Re:
Sök på B och buss, finns på omnibussforumet och husbilsforum bla. _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
|
Re:
Dom brukar kallas personbil klass 2 har du körkort taget innan 95 eller om det var 96 så får man köra dessa på B kort. (om jag minns rätt)
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||
|
Har du tagit körkort före -96 så får du köra personbil oavsett vikt,
men lastbil max 3,5 ton. Körkort tagit efter -96 så är det 3,5 ton som gäller även för personbil. Så detta gäller "vanlig" personbil likväl som personbil klass 2. D.v.s. Husbil eller bostadsinredd lastbil/buss. Det är dock ganska kinkigt när det gäller lastutrymmets storlek/höjd då ;-) |
||||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Racebuss annonsen bortagen
|
3100 besök totalt |

