| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Färdigt underrede för skalstol i BMW E36 *SÅLD*
|
1921 besök totalt |
|
Underrede som passar direkt i BMW E36 Coupé (och antagligen även i 4 dörrars). Enbart förarsidan (LHD). Ger en låg sittställning (jag är 187 cm) och kan enkelt kompletteras med glidskena om så önskas. Passar både för sido- och bottenmontering av stol. Öglor för 6 punktsbälte medföljer (se bild). Enklare än så här blir det inte att montera en skalstol på förarplatsen! Pris: 500:- komplett som på bild 0761-388014
_________________ Patrik Fahlström |
||||
|
Re:
Detta är ett underrede som jag "sparat" från en av mina tidigare banbilar, så inga fler på lager... Mycket gedigen konstruktion i segt rostfritt stål och proffsigt svetsarbete, vilket tyvärr avspeglar sig på vikten. Å andra sidan lär det hålla för alla belastningar. I utförandet på bilden så väger det faktiskt 7 kg, men kan reduceras med 2 kg (de två breddande plattorna) om stolen kan monteras med botteninfästning. Bussgods fungerar ju alltid som transport. _________________ Patrik Fahlström |
||||
|
Re:
Jag tar den om inte frakten blir tok dyr! Kan du möjligen kolla detta med bussgods och höra av dig? (till Gävle) PM:a nödvändiga uppgifter. Mvh Abbe. _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
|
Re:
Jag kollade upp kostnaden med bussgods. 180 SEK frakt + 50 SEK efterkrav = 230 SEK Prutat o klart för 700 SEK PM:a adress och mobil om du tycker kostnaden är OK. Först till kvarn' gäller dock som vanligt. _________________ Patrik Fahlström |
||||
|
Re:
Det vore tok bra Johan om det inte ställer till det for dig! MVH Abbe _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
|
nja kan jag bara få en smidig leverans av underedet och ni löser betalningen är det INGA problem.
jag kan möte upp i tex staffanstorp vilket är 5 minuter från Lund, jag finns att nå på 0733 712661 för att spika något.. sen kör jag upp på fredag och träffar Mattias på lördag
SÄLJES
|
1921 besök totalt |