| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Såld: BMW 318 is coupe 93
|
5245 besök totalt |
|
Re:
Sugen!
_________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||
|
Mjo men inte för det priset, jag hade gått över 13500 men man har ju inte tid att sitta här hela dagen :/
Du gjorde nog ett klipp i alla fall. Om du nu inte säljer för att bilen var katastrof
_________________ Oscar olander - Sthlm BMW 335i Touring |
||
|
Re:
Jag är inte blyg av mej... men det är väl inget orimligt pris för schysst, nybes och nyservad 318 is med riktigt fina 17" fälgar med bra Yokohama däck, lr?
_________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||
|
Re:
Bilen är helt ok, men är väl som med 99% av alla import bilar i den här prisklassen att serviceboken saknas, vad man nu kan dra för slutsats av det vet inte jag... Men allt funkar som det ska, inget klonk lr missljud i drivlinan och hel o fin inuti. Finns numera riktigt schyssta 17" vinterhjul till den. Anledningen till att den ska bort är att när man lägger på 16" isdäck, så tycker inte jag att den pallar med riktigt. _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||
|
Re:
Nu är den såld, igen! _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||
![]() |
SÄLJES
Såld: BMW 318 is coupe 93
|
5245 besök totalt |