Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Såld: BMW 318 is coupe 93
<<   1, 2
5245 besök totalt
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597



Re:

gory skrev:
Nu är till salu igen av nästa ägare...!?

http://www.blocket.se/jonkoping/BMW_318_IS_M_Coupe_31278446.htm?ca=11& . . . .


Sugen!

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
gory
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 433



Mjo men inte för det priset, jag hade gått över 13500 men man har ju inte tid att sitta här hela dagen :/

Du gjorde nog ett klipp i alla fall. Om du nu inte säljer för att bilen var katastrof

_________________
Oscar olander - Sthlm
BMW 335i Touring
Citera
bmw_ixen
Spring farm
Här sen Nov 2004
Inlägg: 854



Inget blygt pålägg på priset... :-)

_________________
S te fan Be ck er

BMW 320i -06
BMW 2002 Tii -75
BMW 2002 Tii -73 SÅLD
BMW 2002 Projekt -74 SÅLD
BMW 320d -06 SÅLD

SVGK 639
BMWCS 2722
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597



Re:

bmw_ixen skrev:
Inget blygt pålägg på priset... :-)


Jag är inte blyg av mej... men det är väl inget orimligt pris för schysst, nybes och nyservad 318 is med riktigt fina 17" fälgar med bra Yokohama däck, lr?

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597



Re:

gory skrev:
Mjo men inte för det priset, jag hade gått över 13500 men man har ju inte tid att sitta här hela dagen :/

Dom gjorde nog ett klipp i alla fall. Om du nu inte säljer för att bilen var katastrof


Bilen är helt ok, men är väl som med 99% av alla import bilar i den här prisklassen att serviceboken saknas, vad man nu kan dra för slutsats av det vet inte jag...
Men allt funkar som det ska, inget klonk lr missljud i drivlinan och hel o fin inuti.
Finns numera riktigt schyssta 17" vinterhjul till den.
Anledningen till att den ska bort är att när man lägger på 16" isdäck, så tycker inte jag att den pallar med riktigt.

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597



Re:

gory skrev:
Nu är till salu igen av nästa ägare...!?

http://www.blocket.se/jonkoping/BMW_318_IS_M_Coupe_31278446.htm?ca=11& . . . .


Nu är den såld, igen!

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
SÄLJES
Såld: BMW 318 is coupe 93
<<   1, 2
5245 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande