Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Div roliga delar, Walbro, HX40, IC, Hardtop, Tilton
2406 besök totalt
B5254T4
Varberg
Här sen Feb 2008
Inlägg: 461


Trådstartare
SÄLJES: Div roliga delar, Walbro, HX40, IC, Hardtop, Tilton

* Har en ny HX40 (äkta) till salu, varit intern WG men bortfräst så man bör svetsa på ny fläns, ex V-band.
64 in och 66 ut, #14 avgashus. 4000:-

* Nya blå kylarslangar i silikon till Volvo 850 (2st), inga Kinagrejer, handlindade i USA. Va dyra men säg 600:- så är det billigt.

* Monstermodell av IC, oanvänd och byggd av RaceCooling. 110 cm bred, 40 cm hög och 13 cm tjock. Totalt 4 cellpaket och halva vattenkyld med AN-kopplingar.
Kostade mängder men svårsåld pga storlek så bud gäller. Finns fler bilder men tyvärr små.



* Kit med AN-nycklar i alu, helt nytt och går från AN3 till 20. Hög kvalitè och eloxerade i olika färg på varje nyckel.
Kan hängas på väggen eller rullas ihop med band runt. 600:-

* Walbro 255 Intank, ny och äkta inköpt på Creatix. 800:- *SÅLD*

* Walbro 255 Inline, ny och äkta inköpt på Creatix. 1000:- *SÅLD*

* Tilton OT-II 3-skivig sinterkoppling. 29-spline nu men lamellerna kan bytas mot valfritt. Använd väldigt sparsamt och kanonskick. 3000:-

* Honda S2000 Hardtop i kolfiber, troligtvis lättaste på marknaden, 100% race, 1% ljudisolering. Ny. 20.000:-

* Volvo M66 växellåda, dieselutväxling, 6-växlad och 4 mil gammal. 6000:-

* Intercooler modell lastbil, ny. Bredd 100 cm, Höjd 49 cm och 7 cm tjock. Totalt 137 cm med gavlar. 1000:-


Kolla annonsen ofta, kommer lägga in många fina grejer efter hand.
Maila micke.usa@gmail.com eller PM:a här, delar kan lämnas i GBG eller Trestad.

_________________
--Michael Karlsson--
Citera
Henke_mellerud
Trollhättan
Här sen Maj 2007
Inlägg: 13



Finns det någon vattenpump till IC'en ?

// Henrik

_________________
Henrik Christensen
Citera
B5254T4
Varberg
Här sen Feb 2008
Inlägg: 461


Trådstartare
Ska ha en ny Webasto liggande, hittar jag den medföljer den.

Har även lagt till en ny lastbilsintercooler, tar mycket plats i garaget.

_________________
--Michael Karlsson--
Citera
Henke_mellerud
Trollhättan
Här sen Maj 2007
Inlägg: 13



Behöver en inline soppa pump. det fixar du till ett bra pris va?

_________________
Henrik Christensen
Citera
B5254T4
Varberg
Här sen Feb 2008
Inlägg: 461


Trådstartare
Re:

Henke_mellerud skrev:
Behöver en inline soppa pump. det fixar du till ett bra pris va?


Den är numera reserverad, ropar till om det ändras.

_________________
--Michael Karlsson--
Citera
B5254T4
Varberg
Här sen Feb 2008
Inlägg: 461


Trådstartare
Fyller på förrådet med rostfria grenrörsböjar så har nån 48,3 mm liggande byter jag gärna mot nåt.

_________________
--Michael Karlsson--
Citera
B5254T4
Varberg
Här sen Feb 2008
Inlägg: 461


Trådstartare
Då handlar vi lite då!

_________________
--Michael Karlsson--
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527



Tjenare! Undrar om du hittat webaston än till
Laddkylaren,(det var jag som köpte den)
Drar iväg ett pm också.

_________________
peter johansson
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Div roliga delar, Walbro, HX40, IC, Hardtop, Tilton
2406 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande