Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Catchtank bränsle och frontspoiler e30
1273 besök totalt
TGR
Kinna
Här sen Jul 2005
Inlägg: 203


Trådstartare
S: Catchtank bränsle och frontspoiler e30

Har en front extra. Tyvärr inga hål för blinkers men är väl snabbt gjort,
finns lite repor och så har en liten flis gått ur i bakkant.

1000kr

Catchtank för soppa på 0,96L, helt ny. Har även en 740 biltema pump och
ett stort bränsle filter som oxå är helt nya.

800 inkl frakt för "kitet".

Har lite andra grejer ute på blocket men tror inte det är av större intresse för er.

från en Nissan Sunny -95 1,4

*oljetråg, helt nytt.
1000kr

*Generator, endast 1 år. Köpt helt ny, alltså ingen renoverad.
1000kr

Volvo 740 ev 940 oxå.

*lmm, fungerade när dom togs ur. 2st med bosch nr 0 280 212 007
150kr eller 200kr för båda.

*plast mattor, helt nya i org förpackning.
Borde passa i 940 oxå.
500kr

Opel Astra a

*sänkningssats, TUV godkänd och helt ny. Till kombi men borde även passa andra karosser.
1000kr



tobgr@hotmail.com lr 0702-081792

_________________
Tobias Gunnarsson
Citera
Lindahl195
Karlstad
Här sen Apr 2008
Inlägg: 2218



En polare är lite intresserad på fronten, har du några bilder på flisen som gått ur?

_________________
A l e x l i n d a h l
Citera
Stettler
Stockholm
Här sen Maj 2010
Inlägg: 48



Vad är det för soppafilter?

_________________
Christer de la Dette
Citera
TGR
Kinna
Här sen Jul 2005
Inlägg: 203


Trådstartare
Lind4hl: Försökte få så bra bild som möjligt, är som sagt en lite bit.
Har en normal stor tumme.

Stettler: Är ett biltema filter det oxå. Art nr 52-3002.
Bensin pumpen har art nr 52-202, tänkte haft den som matning
till catchtanken.


_________________
Tobias Gunnarsson
Citera
Lindahl195
Karlstad
Här sen Apr 2008
Inlägg: 2218



Ser ju helt okej ut!

Går det att göra något på priset? då den kommer behövas skickas om du kan?

mvh

_________________
A l e x l i n d a h l
Citera
TGR
Kinna
Här sen Jul 2005
Inlägg: 203


Trådstartare
Fronten verkar vara såld, en som hämtar den i helgen. Skulle det skita sig så säger jag till.

_________________
Tobias Gunnarsson
Citera
Paninderr
Helsingborg
Här sen Apr 2008
Inlägg: 15



Hejsan! Skulle du tänka dig att bara sälja catchtanken? Vilket pris isåfall?

_________________
Alex Paninder
Citera
TGR
Kinna
Här sen Jul 2005
Inlägg: 203


Trådstartare
front och catchtank med tillbehör sålt, resten kvar. Kom gärna med bud.

_________________
Tobias Gunnarsson
Citera
SÄLJES
S: Catchtank bränsle och frontspoiler e30
1273 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande