| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Catchtank bränsle och frontspoiler e30
|
1273 besök totalt |
|
S: Catchtank bränsle och frontspoiler e30
Har en front extra. Tyvärr inga hål för blinkers men är väl snabbt gjort, finns lite repor och så har en liten flis gått ur i bakkant. 1000kr Catchtank för soppa på 0,96L, helt ny. Har även en 740 biltema pump och ett stort bränsle filter som oxå är helt nya. 800 inkl frakt för "kitet". Har lite andra grejer ute på blocket men tror inte det är av större intresse för er. från en Nissan Sunny -95 1,4 *oljetråg, helt nytt. 1000kr *Generator, endast 1 år. Köpt helt ny, alltså ingen renoverad. 1000kr Volvo 740 ev 940 oxå. *lmm, fungerade när dom togs ur. 2st med bosch nr 0 280 212 007 150kr eller 200kr för båda. *plast mattor, helt nya i org förpackning. Borde passa i 940 oxå. 500kr Opel Astra a *sänkningssats, TUV godkänd och helt ny. Till kombi men borde även passa andra karosser. 1000kr
tobgr@hotmail.com lr 0702-081792 _________________ Tobias Gunnarsson |
|
Lind4hl: Försökte få så bra bild som möjligt, är som sagt en lite bit.
Har en normal stor tumme.
Stettler: Är ett biltema filter det oxå. Art nr 52-3002. Bensin pumpen har art nr 52-202, tänkte haft den som matning till catchtanken.
_________________ Tobias Gunnarsson |
![]() |
SÄLJES
S: Catchtank bränsle och frontspoiler e30
|
1273 besök totalt |
