| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Pinnskruvar till hjulen?
|
5936 besök totalt |
|
Nja... Jag lägger nog ner detta med pinnskruvar och muttrar (eller också börjar jag sälja själv...)
Fick tips om att det välrenommerade företaget i Köping hade skruvar och muttrar på hyllan. Tänkte att jag skulle titta in där på tisdag eftersom jag ändå ska åt det hållet... Problemet är prislappen. Det kostar SEK2000 för skruvar och muttrar till fyra hjul om man har "fyrbultat" .
Tror det blir bättre med original, misstänker att dessa inte kommer att hålla eftersom de måste vara gjorda i guld med någon svart respektive blank ytbehandling... 24 karat är ju lite mjukt...
Jag förstår att det är dyrt med hantering av delar, lagerhållning etc, etc, och att skicka grejer runt hela jorden från Kina... Men om man sätter det i perspektiv... Några såna här skruvkit i en påse kostar ungefär som Juniors kompletta banåkabil.
|
||
|
Re:
Nä har inte kollat med dem, tänkte på Sellholm eftersom jag ändå skulle ditåt... Såg förresten att Samuel hade för betydligt bättre pris, mindre än hälften. Kan ju skicka efter från honom...
Edit: Dalherms verkar ha för 30:-/st http://www.dalhems.com/Product.aspx? |
||
![]() |
Skruva banåkabil
Pinnskruvar till hjulen?
|
5936 besök totalt |