Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Långkalsonger till WinterHell
1037 besök totalt
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556


Trådstartare
SÄLJES: Långkalsonger till WinterHell

Jag ska beställa ett gäng Kronans långkallingar....för att ha till 24-timmars på Mantorp.
Dessa är 100% bomul, så dom brinner inte hysteriskt.... Och jag har använt sånna när jag kört. Funkar bra.

Jag hittade ett ställe, där dom tar 50:-/par

Är det någon mer som vill ha....kan jag ta hem fler.

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
Stettler
Stockholm
Här sen Maj 2010
Inlägg: 48



om det är dem gamla ribbstickade tar jag två stycken. thumbs up

_________________
Christer de la Dette
Citera
Söder
Halmstad
Här sen Jan 2003
Inlägg: 553



Japp!! thumbs up

_________________
Daniel Söderström
Scuderia Motori Sud
Alfa 155V6 & 2,0ts 5-papp+rejsers
Alfa 75 TS -89 Lekbil
Önos Osäkert!!
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556


Trådstartare
Ja...det är ribbstickade.

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Långkalsonger till WinterHell
1037 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande