| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Långkalsonger till WinterHell
|
1037 besök totalt |
|
SÄLJES: Långkalsonger till WinterHell
Jag ska beställa ett gäng Kronans långkallingar....för att ha till 24-timmars på Mantorp. Dessa är 100% bomul, så dom brinner inte hysteriskt.... Och jag har använt sånna när jag kört. Funkar bra. Jag hittade ett ställe, där dom tar 50:-/par Är det någon mer som vill ha....kan jag ta hem fler.
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
|
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Långkalsonger till WinterHell
|
1037 besök totalt |
