| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Grym tändning msd spolar med inbyggda tändsteg 6st
|
798 besök totalt |
|
SÄLJES: Grym tändning msd spolar med inbyggda tändsteg 6st
Funderar på att sälja mina spolar! kompletta med msd tändkablar och färdig kabelpiska för wastefire. kabelpiskan är gjord för s50 men borde passa dom flesta 6cylindriga. är dom här http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_w Nypris är 9600kr har gått ca 15mil och kan provåkas i min bil om så önskas Kan även säljas styckvis om nån vill ha riktgt bra gnista på sin bil med fördelare! 6500kr _________________ Fredrik Edholm |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Grym tändning msd spolar med inbyggda tändsteg 6st
|
798 besök totalt |
