Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Grym tändning msd spolar med inbyggda tändsteg 6st
798 besök totalt
bmw_fredde
Vadstena
Här sen Nov 2007
Inlägg: 416


Trådstartare
SÄLJES: Grym tändning msd spolar med inbyggda tändsteg 6st

Funderar på att sälja mina spolar! kompletta med msd tändkablar och färdig kabelpiska för wastefire. kabelpiskan är gjord för s50 men borde passa dom flesta 6cylindriga.

är dom här
http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/product_info.php?c . . . .

Nypris är 9600kr har gått ca 15mil och kan provåkas i min bil om så önskas

Kan även säljas styckvis om nån vill ha riktgt bra gnista på sin bil med fördelare!

6500kr

_________________
Fredrik Edholm
Citera
jorgen
Viggetorp ( Storfors,Värmland )
Här sen Aug 2004
Inlägg: 461



bara att slå till medans ni kan. sjukt bra spolar! thumbs up

_________________
/// Jörgen Andersson
070-400 00 80
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Grym tändning msd spolar med inbyggda tändsteg 6st
798 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande