| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Playstation3 oanvänd
|
2273 besök totalt |
|
SÄLJES: Playstation3 oanvänd
Playstation 3 60 Gb Bakåtkompatibel Den med snygga blanksvarta/pianolackade ytan och kromlist. OBS! Denna är ej använd, helt ny med alla plomberingar kvar. Ej uppdaterad så det skall gå att köra andra OS på denna Detta är första utgåvan med 4 USB-portar samt minneskortsläsare. Den spelar förutom PS3 spel även Playstation 1 & 2 spel. Utbytesenhet från Sony. Svenskmodell så därför spelar den svenska Blu-ray filmer. Finns en lite sliten originalkartong, samt sladdar och handkontroll. Pris:6500:- eller byte mot delar passande urquattro, exempelvis 20vt motor eller Brembo-bromsar, bur etc. Kan ev lägga pengar emellan beroende på vad det är.
_________________ Hasse Zettervall -------------------- urquattro -81 |
||
|
Enda fördelen är väll att de första ps3modellerna spelar ps1- och ps2spel.
Men man får ju en ny ps3 320 gb för 2 790 kr http://www.elgiganten.se/product/spe _________________ Joakim Tdal Porsche 951 |
||
|
Första modellen av ps3an (dvs 60gb) brukar kosta mer än vanliga ps3or .. Men då gäller det att hitta rätt köpare och tror tyvärr inte att dom finns på rejsa.
oavsett så är det imponerande att ha en helt ny ps3 som är oanvänd då den modellen ändå är 2-3 år gammal nu( om inte mer ändå?) _________________ Christofer Heurlin |
||
|
Huruvida köparen finns här på rejsa eller ej har jag inte en aning om.
Men finns säkert fler än mig som gillar elektronik och bilar. Den är oanvänd och ett år gammal, fick en en ny när jag lämnade in den första jag hade för jag tyckte det var fel på den. Men då hade jag redan köpt en ny för jag trodde den skulle åka iväg på service flera veckor... Sen dess har den legat i en kartong. All skyddsplats finns kvar osv. Att jämföra denna med en slim går inte riktigt. Inte alls samma finnish på de nyare, inte samma bakåtkompabilitet osv. _________________ Hasse Zettervall -------------------- urquattro -81 |
||
|
Re:
För dem som vill diskutera (dissa andras ideer) PS1, PS2 lr PS3 eller....så finns ett lämligt forum för detta, Flashback.org!
_________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Playstation3 oanvänd
|
2273 besök totalt |

