Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Playstation3 oanvänd
2273 besök totalt
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29


Trådstartare
SÄLJES: Playstation3 oanvänd

Playstation 3 60 Gb Bakåtkompatibel
Den med snygga blanksvarta/pianolackade ytan och kromlist.

OBS! Denna är ej använd, helt ny med alla plomberingar kvar.
Ej uppdaterad så det skall gå att köra andra OS på denna

Detta är första utgåvan med 4 USB-portar samt minneskortsläsare.
Den spelar förutom PS3 spel även Playstation 1 & 2 spel.

Utbytesenhet från Sony.
Svenskmodell så därför spelar den svenska Blu-ray filmer.

Finns en lite sliten originalkartong, samt sladdar och handkontroll.

Pris:6500:- eller byte mot delar passande urquattro, exempelvis 20vt motor eller Brembo-bromsar, bur etc.
Kan ev lägga pengar emellan beroende på vad det är.



_________________
Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
Citera
chris_storm
Stockholm
Här sen Feb 2010
Inlägg: 63



Är du medveten om att nypriset är mindre än hälften av det begärda ?

_________________
Christopher Storm
Citera
Tänndal
Sthlm
Här sen Maj 2009
Inlägg: 226



Enda fördelen är väll att de första ps3modellerna spelar ps1- och ps2spel.

Men man får ju en ny ps3 320 gb för 2 790 kr

http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/spelkonsol/PS3CECH2504B . . . .

_________________
Joakim Tdal
Porsche 951
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



hoppet är det sista som lämnar människan

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170



Första modellen av ps3an (dvs 60gb) brukar kosta mer än vanliga ps3or .. Men då gäller det att hitta rätt köpare och tror tyvärr inte att dom finns på rejsa.


oavsett så är det imponerande att ha en helt ny ps3 som är oanvänd då den modellen ändå är 2-3 år gammal nu( om inte mer ändå?)

_________________
Christofer Heurlin
Citera
C

Här sen Feb 2003
Inlägg: 1743



Fyra år gammal nu.

_________________
Christian Lange
458
Citera
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29


Trådstartare
Huruvida köparen finns här på rejsa eller ej har jag inte en aning om.
Men finns säkert fler än mig som gillar elektronik och bilar.

Den är oanvänd och ett år gammal, fick en en ny när jag lämnade in den första jag hade för jag tyckte det var fel på den.
Men då hade jag redan köpt en ny för jag trodde den skulle åka iväg på service flera veckor...
Sen dess har den legat i en kartong.
All skyddsplats finns kvar osv.

Att jämföra denna med en slim går inte riktigt.
Inte alls samma finnish på de nyare, inte samma bakåtkompabilitet osv.

_________________
Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
Citera
Robban_850

Här sen Sep 2008
Inlägg: 82



Det finns väl ingen som köper en PS3 konsol för att spela gamla ps2 och ps1 spel? om man vill spela PS2 spel kan man köpa en begagnad PS2 konsol för några hundralappar.
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597



Re:

Robban_850 skrev:
Det finns väl ingen som köper en PS3 konsol för att spela gamla ps2 och ps1 spel? om man vill spela PS2 spel kan man köpa en begagnad PS2 konsol för några hundralappar.


För dem som vill diskutera (dissa andras ideer) PS1, PS2 lr PS3 eller....så finns ett lämligt forum för detta, Flashback.org!

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Playstation3 oanvänd
2273 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande