| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Förarplatser 24h Winterhell Mantorp Park 26-27/2
|
1899 besök totalt |
|
SÄLJES: Förarplatser 24h Winterhell Mantorp Park 26-27/2
ButterflyRacing kommer förmodligen ha ett par förarplatser över. Helst förare med tävlingsvana. Bilen är en BMW e30 en 2,5-liters sexa. Depåbox finns. Varm husvagn för att vila i finns. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
|
Re: SÄLJES: Förarplatser 24h Winterhell Mantorp Park 26-27/2
skicka lite info, det här kan vara en kul grej och körträning kan man inte få nog av
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
|
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
|
Re:
När det gäller licensen så kan man teckna engångslicens på plats för 150:- om man inte har fixat årslicens hos SMA innan för 350:- resten får Håkan svara på själv.... |
||||
|
Re:
Vi vill ha förare som håller sig på banan...och vet vad det handlar om. Ringen måste väl ses som rutinbildande..
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
|
Re:
Tjoflöjt! Jag är intresserad ungefär vad kan man tänka sig att eventet kommer kosta!? Mvh Peter _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||||
|
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Förarplatser 24h Winterhell Mantorp Park 26-27/2
|
1899 besök totalt |
