Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Förarplatser 24h Winterhell Mantorp Park 26-27/2
1899 besök totalt
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556


Trådstartare
SÄLJES: Förarplatser 24h Winterhell Mantorp Park 26-27/2

ButterflyRacing kommer förmodligen ha ett par förarplatser över.

Helst förare med tävlingsvana.

Bilen är en BMW e30 en 2,5-liters sexa.
Depåbox finns.
Varm husvagn för att vila i finns.

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
Flesh
Nyköping
Här sen Mar 2004
Inlägg: 1046



Re: SÄLJES: Förarplatser 24h Winterhell Mantorp Park 26-27/2

ButterflyRacing skrev:
ButterflyRacing kommer förmodligen ha ett par förarplatser över.

Helst förare med tävlingsvana.

Bilen är en BMW e30 en 2,5-liters sexa.
Depåbox finns.
Varm husvagn för att vila i finns.


skicka lite info, det här kan vara en kul grej och körträning kan man inte få nog av

_________________
Marcus Stålheim
Vinnare BMW CUP klass special 2013
Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556


Trådstartare
Det finns fortfarande någon plats kvar.
och nu börjardet bli brådis.



_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
R Andersen
Norge
Här sen Mar 2005
Inlägg: 784



Har inga tävlingsärfaring, men har kört massor med trackdays och Ringen.. Vad efterfrågar ni av en förare? Man måste väl ha lisens, och vad är priset?

_________________
Raymond Andersen
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526



Re:

R Andersen skrev:
Har inga tävlingsärfaring, men har kört massor med trackdays och Ringen.. Vad efterfrågar ni av en förare? Man måste väl ha lisens, och vad är priset?


När det gäller licensen så kan man teckna engångslicens på plats för 150:- om man inte har fixat årslicens hos SMA innan för 350:-

resten får Håkan svara på själv....

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556


Trådstartare
Re:

R Andersen skrev:
Har inga tävlingsärfaring, men har kört massor med trackdays och Ringen.. Vad efterfrågar ni av en förare? Man måste väl ha lisens, och vad är priset?


Vi vill ha förare som håller sig på banan...och vet vad det handlar om.
Ringen måste väl ses som rutinbildande..

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
Puppan
El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2771



Re:

ButterflyRacing skrev:
R Andersen skrev:
Har inga tävlingsärfaring, men har kört massor med trackdays och Ringen.. Vad efterfrågar ni av en förare? Man måste väl ha lisens, och vad är priset?


Vi vill ha förare som håller sig på banan...och vet vad det handlar om.
Ringen måste väl ses som rutinbildande..


Tjoflöjt!
Jag är intresserad ungefär vad kan man tänka sig att eventet kommer kosta!?

Mvh
Peter

_________________
###############################
Peter "Puppan" Eriksson
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556


Trådstartare



Det är tydligen ett svårt datum.
Så det finns forfarande plats kvar.

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Förarplatser 24h Winterhell Mantorp Park 26-27/2
1899 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande