Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4, 5 >> 8442 besök totalt |
Göran Ms bok?
Hello... Jag är lite sugen på att lära mig mer om varför vissa bilar uppför sig trevligt och min uppför sig lite mer märkligt väghållningsmässigt sett... Och här o där så ser jag referenser till en bok som Göran M håller på att skriva/har skrivit. Hur kan jag lägga fingrarna på en sån pärla till bok? ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
Jo, min polare är nog mest intresserad av att bara använda sin bil, det är nästan jobbigt att tanka tycker nog han... ![]() Jassååå, du menade av oss här??? Nope, tror att alla gärna skulle vilja se ett ex... ![]() ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
Ja, det skulle vara intressant att höra hur man kommer över en sådan självklar klenod till bokhyllan.
Magnus K: Du hade ju fått svar via PM. Hur gör man? _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||
Vad jag förstått är den inte klar för att distribueras. Tror termen är att det är en Beta-version eller nåt sånt. Finputsning pågår och de få som jag tror Göran lämnat ifrån sig är till såna som kan stå ut med lite felaktigheter och så. Göran kanske dyker upp och berättar själv.
_________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||
Så här är det. Boken är klar i sin helhet. På fredag har jag ett möte med Öhlins för att gå igenom stötdämparsidorna. Samt hur deras dämpare åstadkommer sina prestanda. Det blir några korrigeringar på dessa sidor
över helgen. Sedan räknar jag med att kunna leverera exklusivt till dom på rejsa nu, i turordnig med visat intresse. Som då blir lite av en större "testgrupp". Det är ju ändå rejsa nu folket med Magnus i spetsen som fått mig att tycke det värt all möda att ta itu med detta projekt. Jag ska prata med Magnus, och vi ställer i ordning någon sorts "informations sida". Göran Malmberg. _________________ Hemipanter Göran Malmberg ![]() |
||
Man är ju bra sugen på en god bok
![]() Efter de sena kvällarna i garaget sista tiden har jag alltid somnat mitt i första uppslaget på deckaren jag påbörjade för ett tag sen, det är nog innehållet det är fel på. _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||
Japp då är det är juh bara att ställa sig i kö.
Snart är juh bygg&utvecklingsårstiderna här och då kan det vara bra att fatta vad man håller på med. ![]() _________________ // Mats Karlsson http://www.matsgarage.com Biltråd 1: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=85101 Biltråd 2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=115095 |
||
Kunskapstörsten kan man aldrig släcka.. klart man vill köpa ett ex när den är klar.
|
||
|
||
|
||
Vilken tur att man redan då ryktet om denna bok startade, för längesedan i en annan tråd, bokade ett ex...
|
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4, 5 >> 8442 besök totalt |