Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 16566 besök totalt |
2008-02-09 5-Papp Laholm "The Lunnagaard Hell II"
Som vanligt all info på: www.slc.se/5papp Taggad som man är kunde jag ju givetvis inte vänta på att Fredrik startade tråden. Fortuna Rejsers dammar av "Glenn" igen! _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||||
Denna gång skall vi kolla om det är roligare att köra 5h än 1½
![]() Ett nytt vapen har inhandlats, förra går till skrot på måndag ![]() SLC-Fredrik: Skriv upp Team Underdog direkt! Vi betalar in anmälningsavgiften så fort som. _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||
Re:
fixat..... så här är startlistan efter att anmälan vart uppe 1 dag..... Jag kommer inte åt min FTP från utlandet så startlistan kommer inte uppdateras lika snabbt på www.slc.se/5papp men lägger nog här också så den kan vara snabbare..... Nr Teamnamn Bil 1 Team Flöjden 1 Volvo 244 2 Team Flöjdarna 1 Volvo 245 3 Fortuna Rejsers 4 Team Södervinge.se Honda CRX 5 Team Underdog Opel eller nåt sånt... 14 Team Mupparna racing 19 Team Bimmerboys BMW |
||||||
Plåtbänders Racing(före detta Team Motor Halland)är anmälda. En BMW 518 har inhandlats då vi förlorade förtroendet för VAG:s produkter förra rallyt.
_________________ Daniel Söderström Scuderia Motori Sud Alfa 155V6 & 2,0ts 5-papp+rejsers Alfa 75 TS -89 Lekbil Önos Osäkert!! |
||||||
Re:
om du bara visste vad som gömmer sig i de mörka garaget.... _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||
Re:
...enda problemet är att garaget är så jädra mörkt så vi ser ju inte ens vad vi köpt ![]() ![]() ![]() Tycker det fortfarande är löjligt med en bil som håller hela rejset, så denna gång är vi 3 st förare, inte 5... Så då hinner vi ju köra massor ändå per gubbe, på 3h ![]() Förresten, vår 94:a höll ju inte så länge innan. Så vi kan ju börja avslöja bilvalet. Den är av årsmodell 1992 och svensksåld ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||
Re:
Ahaaa, ni famlar fortfarande i mörkret - då förstår jag hemlighetsmakeriet! ![]() Ni får bara se till att ni inte använder samma teknik när ni väljer fruar... ![]() ![]() _________________ -- |
||||||
Re:
Risken är att du kommer hem med en Ford Scorpio Sedan -95... ![]() _________________ // Mats Karlsson http://www.matsgarage.com Biltråd 1: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=85101 Biltråd 2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=115095 |
||||||
Re:
OT: En sån såg vi på E6:an på en påfart (ståendes, troligtvis stulen) på väg till förra 5 pappet och sa glatt i Chevavanen "kolla grabbar, nästa fempappsbil" ![]() Fast det vore rätt otäckt egentligen ![]() ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||
Re:
49 kW faktiskt Johan ![]() Sen vill jag bara rätta dig på fjäderingsvägen med.. den är inte Lååång, den är Låååååååååång ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 16566 besök totalt |