Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 400 besök senaste veckan (2615 totalt) |
Då man inte är i skruvarläge så får man göra det nästa bästa.
Klicka hem grejor alltså. Blir så att jag får hjälp med ett nytt grenrör av harrproductions som är en magiker i garaget. Det kompletteras med en mindre turbo. Ska testa Pulsar med inbyggd wg specad för ca 660 hk. Ar 0.72 avgashus Med vband in o ut. Kompletteras med 1200cc boschspridare och ett maxxecu race med deras härva för T5. Tidsplanen ff är klar före sommaren 2026. Sedan får jag se hur det går med att hitta lösningar för att lösa sfro delen. Over and out// Erik _________________ Erik Persson Lönnmeckande Umeå bo kartongtrimmare..(ibland iaf) snickrat på 4wd turbo starlet |
Kanske värt att kolla upp specen på kammarna också?
Kan påverka körbarheten enormt. Kanske hade du fått ett bättre register med vanliga sugiskammar? _________________ Karl Sandler Att ha den snabbaste alfan är som att vara bäst i särslolan |
Du har sannolikt helt rätt. Det påstås att kammarna ska vara slipade enligt setupen men helheten är ändå märklig. Toppen är fixad osv men inget om kammar.
Har papper på allt annat utom kammarna, saknar vvti och jag tänker nog testa med befintliga. Annars så verkar det räcka väl till mina behov med GLT kammarna. Så i perioden att strössla tid o pengar, så börjar jag med de jag har och ser vad ett modernt sprut o kringutrustning kan åstadkomma. _________________ Erik Persson Lönnmeckande Umeå bo kartongtrimmare..(ibland iaf) snickrat på 4wd turbo starlet |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 400 besök senaste veckan (2615 totalt) |