Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 2 besök senaste veckan (31742 totalt) |
Re:
Ja det finns, men det hade räckt att jag kört med det slutna bakstycket på kameran så hade det blivit bättre. Men det låter väl bra när jag filmar bakåt iaf? ![]() |
||||
Re:
Tack för bilderna! Någonstans måste alla börja! Vi är ett gäng från Göteborg som brukar åka till en hel del trackdays om du vill åka med lite sälskap. Brukar skriva på Evolution Garage på facebook när det planeras något och du får gärna skriva själv om det är något vi missat ![]() _________________ Chriss Rice Mazda MX-5 Roadsport C #61 https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74270 Opel speedster https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=113779 |
||||
Re:
Grymt härligt ljud i din bil. Hypnotiserande ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Re:
![]() ![]() |
||||
Stort tack till LMS och alla andra för en kanondag!
![]() Jag tycker fortfarande att det är lite dåligt med bilder här i tråden! Jag är ingen mästerfotograf och har ingen monsterkamera, men här kommer i alla fall vad jag kan bidra med. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vore trevligt om någon har en bild på min Compact ute på banan ![]() ![]() _________________ Andreas Källström Brukis: BMW X3 20d Xdrive f25 Tidigare: BMW 325ti Compact E46 Tidigare: Renault Clio 2,0 Sport Tidigare: Mazda MX-5 1,6 NA |
||||
Re:
![]() |
||||
Re:
![]() ![]() Varför varför varför ska det envisas med att bli vinter varenda år ![]() _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||
Re:
Detsamma! Ja, det går bra! ![]() _________________ Andreas Källström Brukis: BMW X3 20d Xdrive f25 Tidigare: BMW 325ti Compact E46 Tidigare: Renault Clio 2,0 Sport Tidigare: Mazda MX-5 1,6 NA |
||||
Re:
Inte deppa nu Ove, bara att skaffa andra sulor och komma och köra på sjö i Tystbergatrakten i vinter! Jag har redan bytt och väntar på isen: ![]() |
||||
Re:
Hmmm - man kanske skulle smyga på såna där hjul på juniors CSN-räser och nöta lite is i vinter... ![]() ![]() |
||||
Re:
Riktigt kul att se bilarna från vinkeln du filmar från. ![]() Ser ut att gå som på räls när man kör förbi, men från bilen känns det som man är på väg att studsa av banan ![]() _________________ Erik Fornå BMW M3 E46 2003 (SÅLD) |
||||
Re:
Det där tar jag som en inbjudan. Vi ses när isen lagt sig. ![]() _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||
Re:
Det tycker jag! ![]() |
||||
Re:
Det gör du rätt i! ![]() ![]() |
||||
Re:
Ja har superdubbade 15" som jag hade till min CooperS som ja tänkte kränga snart. På miniplåtfälg _________________ Jocke Lundin |
||||
Re:
Tyvärr inte så skarp men här är en bild. ![]() _________________ Thomas Bendréus |
||||
Re:
Ok här kommer några till: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Thomas Bendréus |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 2 besök senaste veckan (31742 totalt) |